کد خبر : 1857082 | 12 آذر 1401 ساعت 15:41 | 24.5K بازدید | 11 دیدگاه

تمجید لینه‌کر از کایل واکر

فقط او می تواند کیلیان امباپه را مهار کند

گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور فعلی، معتقد است که کایل واکر تنها مدافعی است که می تواند کیلیان امباپه را مهار کند.

فقط او می تواند کیلیان امباپه را مهار کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس توانست با کسب هفت امتیاز و به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کند و فردا در یک هشتم نهایی به مصاف سنگال خواهد رفت. برنده این بازی باید به مصاف پیروز بازی فرانسه-لهستان برود و بسیاری معتقدند در این مرحله جدال فرانسه-انگلیس را شاهد خواهیم بود. دیداری که مثل یک فینال زودهنگام است.

1770250

انگلیسی ها از حالا خود را در یک چهارم نهایی می بینند و معتقدند فرانسه نیز کار دشواری برای عبور از لهستان نخواهد داشت. گری لینه‌کر یکی از کسانی است که دیدار انگلیس-فرانسه را در یک چهارم نهایی پیش بینی می‌کند. او البته نگران کیلیان امباپه است و او را برگ برنده فرانسه می داند. لینه‌کر به بی بی سی گفت:«امباپه فوق العاده است. او تا به اینجا سه گل زده و روند رو به رشد او در سال های اخیر بسیار عالی بوده است. مهار او یکی از بزرگترین چالش ها برای هر تیمی است. معتقدم در حال حاضر کایل واکر تنها دفاع راست دنیاست که توان مهار امباپه را دارد. اگر انگلیس و فرانسه به یک چهارم نهایی برسند، امید ما به واکر خواهد بود.»

1764148

واکر که در عضویت باشگاه منچسترسیتی قرار دارد، در بازی اول انگلیس مقابل ایران به دلیل مصدومیت بازی نکرد. برابر آمریکا نیمکت‌نشین بود و در بازی سوم برابر ولز 57 دقیقه در میدان حضور داشت. به نظر می رسد او با رفع کامل مصدومیت، فردا برابر سنگال بازی کند.

دیدگاه‌ها