کد خبر : 1857086 | 12 آذر 1401 ساعت 15:02 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

پزشک برزیل: خوشبین باشید، نیمار به کره می‌رسد

پزشک تیم ملی برزیل اذعان داشت که نیمار در آستانه بازی سلسائو در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل کره جنوبی در روز دوشنبه باید برای ریکاوری خود با زمان بجنگد.

پزشک برزیل: خوشبین باشید، نیمار به کره می‌رسد

به گزارش ورزش سه، نیمار در جریان بازی اول برزیل از ناحیه مچ پا آسیب دید و از بازی‌های باقیمانده مرحله گروهی محروم شد هر چند که تیم تیته در صدر گروه G قرار گرفت. امید این بود که نیمار آماده بازگشت به مرحله حذفی باشد و در حالی که رودریگو لاسمار، پزشک تیم هم به این اتفاق خوشبین بود اما اعتراف کرده که مهاجم پاری سن ژرمن هنوز حتی به تمرینات بازنگشته است.

لاسمار به خبرنگاران گفت: در مورد نیمار و الکس ساندرو، فکر می کنیم که زمان کافی در اختیار داریم و باید منتظر بمانیم که وضعیت آن‌ها تغییر کند. آن‌ها هنوز تمرین با توپ را شروع نکرده اند و این کاری است که فردا انجام خواهند داد. مهم است که ببینیم آنها به این سبک جدید چه واکنشی نشان می دهند، بنابراین بسته به آن، ما تصمیم خواهیم گرفت.

روند بهبود دانیلو بسیار مثبت است و امروز او کار با توپ را انجام داد. انتظار این است که فردا بتواند به طور معمول با همه بازیکنان تمرین کند. اگر همه چیز خوب باشد، انتظار داریم که او برای بازی بعدی در دسترس باشد. در همان بازی ابتدایی، دانیلو دچار آسیب دیدگی شد که از آن زمان از میادین دور شده است و الکس تلس، مدافع چپ، پس از آسیب دیدگی زانویش در دیدار مقابل کامرون، به کادر درمان پیوست.

لاسمار گفت: الکس تلس با احساس درد در زانوی راست خود پس از ضربه از زمین خارج شد. او در رختکن مورد ارزیابی قرار گرفت و فردا یک تصویربردای انجام خواهد داد تا بتوانیم وضعیت او را ارزیابی کنیم. گابریل ژسوس هم پس از بازی از درد زانوی راست خود شکایت کرد و پس از ارزیابی بالینی، فردا تصویربرداری انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها