کد خبر : 1857121 | 12 آذر 1401 ساعت 17:11 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

آلیو سیسه:

ممکن بود بمیرم، خوش‌شانسم که حالا اینجام!

آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، در مورد حادثه تلخ دوران جوانی خود برای اولین بار حرف زده است.

ممکن بود بمیرم، خوش‌شانسم که حالا اینجام!

به گزارش "ورزش سه"، تنها سه ماه پس از جام جهانی 2002 و در روزهای که تیم ملی سنگال توانست فرانسه را شکست داده و دومین تیم آفریقایی تاریخ حاضر در یک هشتم نهایی شود، الیو سیسه تراژدی بزرگی را تجربه کرد. در اواخر سپتامبر 11 نفر از اعضای خانواده سیسه از جمله خواهرش، در حادثه ای در یک کشتی که اغلب با عنوان "تایتانیک آفریقا" شناخته می‌شد، در سواحل گامبیا و در منطقه جولا جان باختند. حالا آلیو سیسه مدعی شد خوش شانس بوده که آن روز سوار کشتی نشده و زنده مانده است.

1769587

آلیو سیسه گفت: "این اولین بار از زمان غرق شدن آن کشتی است که در مقابل مطبوعات در مورد این حادثه صحبت می کنم. دوران بسیار سختی برای من رقم خورد و ما به شدت اذیت شدیم. ما باید به همیشه به یاد از دست رفتگان خود و تمام آن خانواده‌هایی که از کوچک تا بزرگ جان خود را از دست دادند، باشیم. در واقع حتی انگیزه اصلی من از موافقت با این مصاحبه و حرف زدن در مورد آن حادثه این بود که بگویم ما به شما و بازماندگان این حادثه فکر می کنیم و هنوز به یادتان هستیم.

من جولا را دوست داشتم و از درون همیشه حسی من را به این منطقه علاقه‌مند می کرد. من حتی نمی توانم بشمارم که چند بار در دوران زندگی خود در آنجا سوار کشتی شدم. هر بار که به خانه برمی گشتم، به کازامانس در جولا سفر می کردم. پس من نیز می توانستم جان خود را از دست بدهم، بنابراین خوش شانس بودم که الان اینجا هستم و می توانم با شما حرف بزنم."

دیدگاه‌ها