کد خبر : 1857161 | 12 آذر 1401 ساعت 21:11 | 6.1K بازدید | 6 دیدگاه

هری مگوایر:

رشفورد می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، مدعی شد مارکوس رشفورد می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد.

رشفورد می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد با ورود اریک تن هاخ به رختکن منچستریونایتد، شرایط برای مارکوس رشفورد تغییر کرده و او در حال بازگشت به روزهای اوج است. همچنین با جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم نیز احتمالا این ستاره جوان فرصت بیشتری برای درخشش پیدا خواهد کرد. حالا هری مگوایر، مدافع باتجربه شیاطین سرخ، تاکید کرد رشفورد بازیکن واقعا بااستعدادی است که می تواند در آینده روزهای درخشان بیشتری را تجربه کند.

1774669

هری مگوایر گفت: "من واقعا برای مارکوس رشفورد خوشحالم. من فکر می کنم او استعداد زیادی داشته و هنوز نتوانسته در حد ویژگی های خود ظاهر شود. زیرا به نظر من مارکوس رشفورد آنقدر بااستعداد است که بتواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شود و من فکر می کنم این بازیکن باید برای رسیدن به این هدف بیشتر تلاش و تمرین کند. اما در حال حاضر و در طول یک سال گذشته، این شرایط برای مارکوس رشفورد در منچستریونایتد رقم نخورده است.

ما سال سختی را به عنوان تیم پشت سر گذاشتیم و این روند بر روی کیفیت فردی بازیکنان نیز تاثیر می گذارد. امسال رشفورد با آزادی بسیار بیشتری بازی می کند و انگار لبخند بزرگی بر لبان این بازیکن نشسته است. بله، ما در مورد بازگشت مارکوس به بهترین حالتش صحبت می کنیم و من مطمئن هستم که او این کار را انجام خواهد داد."

دیدگاه‌ها