کد خبر : 1857210 | 13 آذر 1401 ساعت 08:00 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ورود قهرمان 63 کیلوگرم جهان به جام تختی

16 فرنگی‌کار از حضور در مسابقات کشوری معاف شدند

مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی در شرایطی ابتدای دی ماه برگزار می‌شود که 16 کشتی‌گیر از شرکت در آن معاف هستند.

16 فرنگی‌کار از حضور در مسابقات کشوری معاف شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی به‌عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2023 طی روزهای اول و دوم دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

بعد از بازسازی سالن شهدای هفتم تیر، این سومین مسابقه‌ای است که در این محل به انجام خواهد رسید. پیش از این روز 27 آبان ماه فینال لیگ برتر کشتی آزاد در سالن یادشده به انجام رسید و روز 18 آذر نیز فینال لیگ فرنگی در آن برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، 16 کشتی‌گیر از شرکت در مسابقات قهرمان کشوری فرنگی معاف هستند. 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد به همراه شش مدال‌آور رقابت‌های زیر 23 سال جهان نفراتی هستند در این مرحله حضور نخواهند داشت.

به این ترتیب پویا دادمرز، مهدی محسن‌نژاد، علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی، پژمان پشتام، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به‌عنوان ملی‌پوشان ایران در مسابقات جهانی 2022 و همچنین پویا دادمرز (تکراری در دو لیست)، ایمان محمدی و سیددانیال سهرابی طلایی‌های مسابقات جهانی امیدها در اسپانیا و امیر عبدی، علی عابدی درزی و علی‌اکبر یوسفی دارندگان مدال برنز این رقابت‌ها کشتی‌گیرانی هستند که در قهرمان کشوری روی تشک نمی‌روند.

به جمع این 15 کشتی‌گیر، میثم دلخانی نیز اضافه خواهد شد. قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان در سال 2021 که به دلیل شکستگی دست حضور در مسابقات جهانی 2022 را از دست داد، با توجه به پروسه درمانی‌اش طبق مفاد چرخه از جام تختی وارد مسابقات خواهد شد.

دیدگاه‌ها