کد خبر : 1857220 | 13 آذر 1401 ساعت 09:34 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در قشم

میرجلیلی: برای رسیدن به نتیجه باید تلاش کرد

تمرین های تیم ملی فوتبال ساحلی با فشار بالا و منظم برگزار می شود.

میرجلیلی: برای رسیدن به نتیجه باید تلاش کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین دیشب ملی پوشان ساحلی در زمین پارک زیتون جزیره‌ی قشم برگزار شد. بخش رسانه ای تیم ملی با سه تن از بازیکنان دعوت شده گفت و گو کرد.

سیدمهدی میرجلیلی بیان کرد: بعد از قهرمانی در مسابقات جام بین قاره ای همگی با یک روحیه‌ی فراوان اولین اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا را در جزیره‌ی زیبای قشم شروع کردیم. امیدوارم موارد مورد نظر کادرفنی را بتوانیم اجرایی کنیم و با قدرت در رویدادهای پیش رو ظاهر شویم. بازیکنان جوان به تدریج در حال اضافه شدن به بدنه‌ی اصلی تیم ملی هستند و این یک افق بسیار خوب برای آینده‌ی فوتبال ساحلی ترسیم کرده و منجر به ارتقای رنکینگ ایران در آسیا و جهان خواهد شد. تیمی که می‌خواهد به نتیجه برسد باید تلاش کرده، فشرده و منظم تمرین کند و این موضوع شوخی بردار نیست.

1774918

حمید بهزاد پور دیگر ملی پوش ساحلی گفت: بعد از تورنمت ۲۰۲۲ دبی، شرایط اردویی خوبی برای ما فراهم شده، نیاز به چند اردوی دیگر برای هماهنگی قبل از مسابقات آسیایی داریم، چند بازیکن جوان به تیم ملی اضافه شده اند همگی بهترین باشگاه‌های خود هستند و انگیزه بالایی دارند، انشاله که بتوانند مثمر ثمر باشند. لیگ فوتبال ساحلی در این بازه‌ی زمانی تعطیل است و باید اردوها پشت سر هم و با نظم خاصی برگزار شود تا بازیکنان به مرز آمادگی کامل و شرایط ایده آل خود برسند.

1774919

مهیار بهارلوئی یکی از بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی اضافه کرد: اولین تجربه‌ی حضورم در تیم ملی است، امیدوارم بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم. این اردو یک تجربه‌ی فوق العاده برای من هست. فضای لازم برای رشد جوان ها به وجود آمده و نگاه کادرفنی بسیار متفاوت نسبت به قبل شده است. دوست دارم جوان های بیشتری این تجربه را کسب کنند. روزانه دو جلسه تمرین می‌کنیم، تمرین های تیم صبح ها درون سالن وزنه و عصرها در زمین ساحلی با فشار بالا برگزار می شود.

1774920
1774921
1774923
1774924

دیدگاه‌ها