کد خبر : 1857356 | 13 آذر 1401 ساعت 19:46 | 29.3K بازدید | 10 دیدگاه

اختلاف در اردوی آلمان: پروژه حذف اینجا کلید خورد!

اختلافات در اردوی تیم ملی آلمان در جام جهانی روز به روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد.

اختلاف در اردوی آلمان: پروژه حذف اینجا کلید خورد!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی در ورود کاروان تیم ملی آلمان به قطر و البته برخی محدودیت های کشور میزبان، باعث شد 11 بازیکن این تیم بیش از اولین دیدار مقابل ژاپن دستان خود را به نشانه اعتراض در مقابل دهان قرار داده و اینگونه جام جهانی را آغاز کنند. البته و آنگونه که اغلب نشریات معتبر آلمانی در روزهای اخیر گزارش داده اند، فضای دوستانه و خوبی در اردوی این تیم در خلال جام جهانی حاکم نبوده و در نهایت این اتمسفر یکی از دلایل حذف زودهنگام این تیم لقب گرفته است.

1775263

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد در بین بازیکنان تیم ملی آلمان، فقط مانوئل نویر و لئون گورتزکا خواهان انجام حرکتی نمادین بوده و از ژست اعتراضی قبل از بازی اول ژرمن ها با ژاپن حمایت کردند. بقیه بازیکنان ترجیح می دادند مانند سایر تیم ها دیگر کاری انجام نداده و فقط روی بازی تیم ملی آلمان تمرکز کنند.

البته اگرچه نویر و گورتزکا نیروهای محرک پشت این حرکت بودند، اما وقتی این برنامه تصویب شد، جاشوا کیمیچ نیز به جمع موافقان پیوسته و مدعی شد خواهان انجام این ژست اعتراضی در بازی اول است. در حالی که سایر بازیکنان به این کار انتقاد داشته و آن را به مثابه دلیلی برای حواس پرتی و عدم تمرکز می دیدند. پیش از دیدار دوم مقابل اسپانیا بود که چند بازیکن از جمله کای هاورتز رسما نارضایتی خود را از این کار ابراز کرده و مدعی شدند بازیکنان آلمان دیگر کاری به مسائل غیرفوتبالی نخواهند داشت. البته به نظر این تصمیم دیر گرفته شد و دیگر فرصتی برای جبران وجود نداشت.

دیدگاه‌ها