کد خبر : 1857496 | 14 آذر 1401 ساعت 15:00 | 39.2K بازدید | 6 دیدگاه

باورنکردنی بود

مسی: چطور آلمان نتوانست از گروهش صعود کند؟

لیونل مسی باور نمی کند که آلمان برای دومین دوره متوالی نتوانست راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شود.

مسی: چطور آلمان نتوانست از گروهش صعود کند؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان این دوره جام جهانی بوده و پس از چهار بازی و زدن سه گل، کمک کرد تا آرژانتین به یک چهارم نهایی جام جهانی برسد و آنها جمعه باید برای راهیابی به نیمه نهایی برابر هلند قرار بگیرند. لیونل مسی در بازی یک هشتم نهایی برابر استرالیا زننده گل اول آلبی‌سلسته بود.

1775070

مسی در مصاحبه جدیدش با نشریه "اوله"، و در مورد شانس های قهرمانی گفت:«آرژانتین پتانسیل بالایی دارد و ما مثل همیشه مدعی قهرمانی هستیم. قبل از ورود به رقابت ها شانس قهرمانی بودیم ولی باید در زمین نیز این را ثابت می کردیم. فکر می کنم تا به اینجا راضی کننده کار کرده باشیم. تا اینجا تقریبا همه بازی های جام جهانی را تماشا کرده ام یا بهتر است بگویم هر بازی که امکانش بوده را دیده ام. برزیل خیلی خوب بازی می کند و البته باید شکستش برابر کامرون را نادیده گرفت. فرانسه عالی بوده و من اسپانیا را هم مدعی می دانم. جدای شکست آنها برابر ژاپن، معتقدم فوتبال خوبی بازی می کنند و در مراحل حذفی قدرت‌شان را نشان خواهند داد. اسپانیا کنترل بازی را در اختیار می گیرد و با توپ فوق العاده کار می کند.»

1774350

مسی در مورد حذف آلمان نیز گفت:«واقع شگفت‌زده شدم چون آلمان بازیکنان جوان و باکیفیت زیادی در ترکیبش داشت و به شکل تاریخی از مدعیان قهرمانی است. عجیب بود که برای دومین بار در دور گروهی حذف شدند. چطور چنین چیزی ممکن است؟ در هر صورت جام جهانی همین است و در آن هیچ دیداری ساده نیست. هر سال بازی ها برابرتر می شوند و دیگر چیزی قابل پیش‌بینی نیست.»

دیدگاه‌ها