کد خبر : 1857373 | 13 آذر 1401 ساعت 21:20 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

میخینیویچ: از گل نشدن شوت زیلینسکی افسوس خوردم

چسلاو میخینیویچ، سرمربی لهستان، بعد از شکست 3-1 مقابل فرانسه گفت در جریان بازی بیش از هر چیز از گل نشدن شوت زیلینسکی افسوس خورده چرا که تیمش با زدن گل اول حتی می‌توانست پیروز میدان باشد.

میخینیویچ: از گل نشدن شوت زیلینسکی افسوس خوردم

به گزارش "ورزش سه"، لهستان امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر به مصاف فرانسه رفت و با درخشش کیلیان امباپه نتیجه‌ای بهتر از شکست 3-1 به دست نیاورد تا در این مرحله از تورنمنت حذف شده و به خانه برگردد.

چسلاو میخینیویچ، سرمربی لهستان، در پایان بازی گفت از دست رفتن بعضی موقعیت‌ها در یک مسابقه فوتبال می‌تواند نقشی تعیین کننده در نتیجه بازی داشته باشد. او به موقعیتی که برای پیوتر زیلینسکی، پیش آمد در زمانی که بازی هنوز بدون گل ادامه داشت، اشاره کرد و گفت گل شدن ضربه او می‌توانست ورق را به نفع لهستان برگرداند.

1775325

سرمربی لهستان در پایان مسابقه امشب به خبرنگاران گفت:

افسوس، افسوس از گل نشدن شوت زیلینسکی
گل نشدن شوت پیوتر زیلینسکی موقعیتی بود که به خاطرش خیلی افسوس خوردم. اگر ما می‌توانستیم گل اول را بزنیم بازی در ادامه می‌توانست خیلی متفاوت پیش برود. خیلی خیلی متاسفم که آن شوت گل نشد.

مقابل قهرمان دوره قبل بازی کردیم و در نیمه اول خوب بودیم
می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. ما با مدافع عنوان قهرمانی جام نبرد کردیم و نتوانستیم پیروز بشویم و به یک چهارم نهایی برسیم. ولی در نیمه اول لحظات خوبی داشتیم که می‌توانستند به گل ختم شوند.


فعلا همه احساساتی هستند؛ بعدا درباره مسائل تکنیکی صحبت می‌کنیم
بعدا وقت کافی برای بررسی تکنیکی این بازی خواهیم داشت. فعلا همه احساساتی هستند و قلب‌ها به خاطر شکست و حذف شدن آزرده است. از این تریبون استفاده می‌کنم و از همه بازیکنان، کادر فنی و همه کسانی که از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. ماجراجویی ما تمام شد ولی یادمان نرود مقابل تیمی بازی کردیم که قهرمان دوره قبلی جام جهانی است و در این دوره هم مدعی اصلی فتح جام به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها