کد خبر : 1857376 | 13 آذر 1401 ساعت 21:31 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

رونمایی از ۱۱ بازیکن انگلیس مقابل سنگال

نفرات آغاز کننده بازی برای انگلیس در دیدار با سنگال مشخص شدند.

رونمایی از ۱۱ بازیکن انگلیس مقابل سنگال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس پس از پیروزی ۶ بر ۲ مقابل ایران، در دیدار با آمریکا متوقف شد ولی در آخرین بازی مرحله گروهی با سه گل از سد ولز گذشت تا صدرنشین گروه B جام جهانی شود و امشب به مصاف سنگال برود.

سه شیرها که بدون شکست مرحله گروهی جام جهانی را به پایان رساندند، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در دور یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها در ورزشگاه البیت به مصاف سنگال، تیم دوم جدول گروه نخست خواهند رفت.

جردن پیکفورد مثل تمام بازی‌های مرحله گروهی امشب هم دروازه‌بان انگلیس است؛ جان استونز و هری مگوایر، زوج ثابت و همیشگی سه شیرها هستند که مقابل سنگال هم از ابتدا به میدان می‌روند و مدافعان راست و چپ این تیم را نیز کایل واکر و لوک شاو تشکیل می‌دهند.

دکلان رایس، هافبک دفاعی انگلیس در دیدار مقابل سنگال است که روی دست او، جردن هندرسون و جود بلینگام، دو ستاره خط میانی سه شیرها بازی می‌کنند.

بوکایو ساکا و فیل فودن، وینگرهای راست و چپ انگلیس در این دیدار خواهند بود و در راس خط حمله نیز هری کین، انتخاب قابل پیش‌بینی گرت ساوت‌گیت برابر سنگال است.

ترکیب تیم ملی انگلیس مقابل سنگال به صورت زیر است:

جردن پیکفورد، جان استونز، هری مگوایر، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس، جردن هندرسون، جود بلینگام، بوکایو ساکا، فیل فودن و هری کین

1775333

دیدگاه‌ها