کد خبر : 1857437 | 14 آذر 1401 ساعت 09:52 | 496 بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون جهانی، پیگیر زمان برگزاری انتخابات

اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری چندین بار خواستار اعلام زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ایران شده است.

فدراسیون جهانی، پیگیر زمان برگزاری انتخابات

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دوچرخه‌سواری در کنار ژیمناستیک، دو رشته‌ای هستند که عجیب‌ترین شرایط ممکن از سال گذشته را تجربه کرده‌اند. پس از اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد و منجر به کناره‌گیری محمود رشیدی از ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری شد، رسول هاشم کندی که نایب رئیس فدراسیون بود، مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت.

از زمان شروع سرپرستی هاشم کندی بیش از 14 ماه گذشته، اما ظاهراً هیچکس نقطه پایانی برای آن متصور نیست، چرا که هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نشده است.

 

پس از رفع مشکلات مربوط به اساسنامه، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست اواخر مرداد ماه آغاز شد و تا روز دوم شهریور ماه که مهلت پایانی بود، 17 نفر ثبت‌نام کردند. در همان تایید صلاحیت مدیریت، 7 نفر کنار رفتند و قرار شد تا مرحله دوم تایید صلاحیت با حضور این 10 نفر انجام شود.

از آن زمان تاکنون نزدیک به سه ماه می‌گذرد، ولی خبری از تایید صلاحیت نهایی نیست. این در حالی است که معمولاً این مرحله دوم تایید صلاحیت نهایتاً 2 ماه طول می‌کشد، اما این زمان برای فدراسیون دوچرخه‌سواری کمی بیش از اندازه طول کشیده است.

عدم مشخص شدن زمان انتخابات، باعث شده تا اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در همین چند هفته و چند ماه اخیر، چندین بار پیگیری زمان مورد نظر باشد. در همین باره نیز فدراسیون دوچرخه‌سواری نتوانسته پاسخ خاصی به UCI بدهد و همین مسئله ممکن است تبعاتی برای فدراسیون ایران داشته باشد.

با توجه به اینکه انتخابات کمیسیون‌های مختلف فدراسیون نیز انجام شده و نمایندگان این کمیسیون‌ها معرفی شده‌اند، مانع دیگری در مسیر برگزاری انتخابات وجود ندارد و هر زمان که تایید صلاحیت نهایی اعلام شود، فدراسیون می‌تواند مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم کند.

دیدگاه‌ها