کد خبر : 1857454 | 14 آذر 1401 ساعت 11:31 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای تیم ملی تکواندو عازم ریاض شدند

اعضای تیم ملی ایران در دو بخش تکواندو و پاراتکواندو جهت حضور در مرحله نهایی رقابت های گرندپری عازم کشور عربستان شدند.

اعضای تیم ملی تکواندو عازم ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، این دوره از مسابقات طی روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه (نهم و دهم دسامبر) در کشور عربستان و به میزبانی شهر ریاض برگزار خواهد شد. همچنین رقابت‌های پاراگرندپری روز ۱۷ آذر ماه برگزار می‌گردد. به همین منظور تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان شامگاه یکشنبه ۱۳ آبان ماه تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد و پس از توقفی چند ساعته عازم ریاض شد.

سجاد مردانی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) و مبینا نعمت زاده (وزن ۴۹- کیلوگرم با سرمربیگری بیژن مقانلو در گروه آقایان و مینو مداح در گروه بانوان به ریاض رفت. در بخش پاراتکواندو نیز، سعید صادقیان پور (وزن ۶۳- کیلوگرم)، علیرضا بخت (وزن ۸۰- کیلوگرم)، حامد حق شناس (وزن ۸۰+ کیلوگرم)، مریم عبدالله پور (وزن ۴۷- کیلوگرم)، روزا ابراهیمی (وزن ۵۷- کیلوگرم) و رایحه شهاب (وزن ۶۵- کیلوگرم) به این رقابت‌ها اعزام شدند.

مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می‌کند. در گروه بانوان نیز عاطفه کشاورز هدایت تیم ملی را برعهده دارد و زهرا حسینی دستیار او خواهد بود. همچنین جمشید سهرابی سرپرست تیم ملی در رویداد فینال گرندپری ریاض خواهد بود.

دیدگاه‌ها