کد خبر : 1857463 | 14 آذر 1401 ساعت 12:08 | 20.3K بازدید | 3 دیدگاه

خشم تیته: شما دروغگو هستید، دست از دروغ بردارید!

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، از اظهارات مطرح شده درباره اطلاع او از مصدومیت گابریل ژسوس به شدت عصبانی است.

خشم تیته: شما دروغگو هستید، دست از دروغ بردارید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل امشب در حالی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت که فهرست بازیکنان مصدومش طولانی‌تر از قبل شده است.
گابریل ژسوس و الکس تلس در جریان آخرین بازی مرحله گروهی این تیم مقابل تیم ملی کامرون مصدوم شدند. تلس زمین بازی را در دقیقه 55 ترک کرد و ژسوس نیز 10 دقیقه مجبور شد از بازی بیرون برود.
بلافاصله پس از مصدومیت ژسوس بود که بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که تیم پزشکی آرسنال و برزیل از شرایط این بازیکن خبر داشتند اما تصمیم گرفتند ریسک استفاده از او در ترکیب را بپذیرند.
ژسوس حالا ممکن است سه ماه قادر به حضور در میادین نباشد و بسیاری معتقد هستند که بخشی از مسئولیت این اتفاق برعهده تیته است، ادعایی که به شدت باعث عصبانیت این مربی برزیلی شد.

1775553

او در این باره به خبرنگاران گفت:« کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند دروغگو و به دنبال نفرت پراکنی هستند. دست از دروغ گفتن بردارید! به مسائل دیگر بپردازید و این روند دروغگویی را متوقف کنید. ما مسئولیت‌ها و اصولی داریم. این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. ما اخلاق مدار هستیم. به خاطر اتفاقی که برای گابریل رخ داد بسیار ناراحت و متاسف هستیم اما کاری از ما برای پیشگیری از این اتفاق برنمی‌آمد.»
ژسوس در جریان شکست برزیل برابر کامرون برای اولین بار در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب اصلی برزیل قرار گرفت اما مصدومیت فرصت درخشش بیشتر را به او نداد.
دوری او از میادین خبر بسیار بدی برای میکل آرتتا و آرسنال است که امیدوار به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری هستند. ژسوس در آستانه دیدار برابر کره جنوبی از اردوی تیم ملی برزیل جدا شد و قطر را به مقصد کشورش ترک کرد. او قرار است چند روز دیگر به لندن برود تا روند درمان را زیر نظر پزشکان آرسنال آغاز کند.

دیدگاه‌ها