کد خبر : 1857556 | 14 آذر 1401 ساعت 18:46 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

استفانو پیولی:

به گواردیولا گفتم به یک دلیل تو را تحسین می‌کنم

استفانو پیولی به تحسین پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی و تاکتیک های این سرمربی پرداخته است.

به گواردیولا گفتم به یک دلیل تو را تحسین می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی تا پیش از حضور روی نیمکت میلان اسم و رسم چندانی در دنیای فوتبال نداشت، فصل گذشته با این تیم دست به کار بزرگی زد و بعد از یک دهه موفق به فتح اسکودتو شد. حالا استفانو پیولی مدعی شد درس های زیادی از مربیان بزرگ در دنیای فوتبال می گیرد و بازی تیم های آنها را همیشه تماشا می کند.

استفانو پیولی، گفت: پیگیر کار مربیان زیادی در دنیای فوتبال هستم. من خیلی از بازی های تیم های تحت هدایت پپ گواردیولا، یولیان ناگلزمن یا یورگن کلوپ را تماشا می کنم. هر مربی بزرگی یک ویژگی اصلی دارد. من کادر فنی خود را با آنالیزورهای ویدئویی جوان تکمیل کردم و آنها به من کمک کردند تا شرایط جدید را بشناسم. 

1754086

به عنوان مثال من به گواردیولا گفتم که همه از این سرمربی در بخش هجومی تعریف می کنند، اما برای من او بهترین در بازیابی توپ است. همه حریفان یکسان نیستند، اما ما این ایده را داریم که اجازه ندهیم تیم های دیگر بازی مورد نظر خود را ارائه دهند.

بازی های کلیدی میلان در قهرمانی فصل گذشته؟ البته ما فصل قبل از آن نیز به مقام دوم رسیدیم. ما خودمان را پیدا کردیم و گفتیم که دیگر تنها راه پیشرفت این است که به عنوان قهرمانی دست یابیم و این اتفاق نیز رخ داد. همه بازی های فصل گذشته میلان تعیین کننده بود، زیرا ما فقط با اختلاف دو امتیاز برتری نسبت به اینتر به عنوان قهرمانی دست یافتیم. اما پیروزی در دربی و بازی مقابل لاتزیو در خانه حریف نقطه عطف تیم بود."

دیدگاه‌ها