کد خبر : 1857572 | 14 آذر 1401 ساعت 20:12 | 37.6K بازدید | 12 دیدگاه

انصاری‌فرد پس از جام جهانی روی نیمکت(عکس)

نام مهاجم ایرانی اومونیا جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل کارمیوتیسا به چشم می‌خورد.

انصاری‌فرد پس از جام جهانی روی نیمکت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ یک قبرس، تیم فوتبال اومونیا که کریم انصاری‌فرد را دوباره در فهرست نفرات خود دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه نئو جی‌اس‌پی به مصاف تیم رده نُهمی کارمیوتیسا خواهد رفت.

کریم انصاری‌فرد که طی دو هفته گذشته لیگ یک قبرس یکبار به طور کامل نیمکت‌نشین بوده و در یک مسابقه هم به خاطر همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی حضور نداشته، امشب مجددا به فهرست نفرات تیمش بازگشته و برابر کارمیوتیسا جزو نفرات ذخیره است.

مهاجم ایرانی اومونیا که در ۹ مسابقه این فصل لیگ یک قبرس فقط یک گل به ثمر رسانده، امشب برای سومین بازی پیاپی در ترکیب اومونیا دیده نمی‌شود که احتمالا در نیمه دوم دیدار با کارمیوتیسا به زمین برود.

انصاری‌فرد که یکی از ملی‌پوشان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ بود، در نخستین بازی مرحله گروهی مقابل انگلیس تا پایان روی نیمکت نشست، اما برابر تیم‌های ولز و آمریکا به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد.

یاران انصاری‌فرد با پنج پیروزی، یک مساوی و ۶ شکست در این فصل ۱۶ امتیازی و تیم هشتم جدول لیگ یک قبرس هستند که در صورت برتری مقابل کارمیوتیسا به رده پنجم این رقابت‌ها صعود می‌کنند.

1775816

دیدگاه‌ها