کد خبر : 1857665 | 15 آذر 1401 ساعت 12:18 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

مربی تیم ملی: ‌می‌توانیم از مونته‌نگرو و شیلی عبور کنیم

مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: مونته نگرو و شیلی دو کشوری هستند که فکر کنم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با آنها بجنگیم.

مربی تیم ملی: ‌می‌توانیم از مونته‌نگرو و شیلی عبور کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،  شهداد مرتجی در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی هندبال اظهار کرد: اردوی بعدی قرار است از ۲۲ آذر با حضور ۲۳ بازیکن استارت بخورد. البته ممکن است لژیونرها در این اردو حضور نداشته باشند. طبق برنامه این اردو تا ۲۸ آذر خواهد بود اما ممکن است با نظر وسلین تا ۳۰ آذر هم ادامه داشته باشد. با حضور وسلین در ایران وضعیت آن دو روز مشخص خواهد شد.

مربی تیم ملی هندبال در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم قبل از مسابقات قهرمانی جهان گفت: بعد از این اردو دو سه روزی بازیکنان استراحت می کنند و از ۳ تا ۱۲ دی مجددا به اردو باز خواهند گشت. احتمالا تیم ملی ۱۳ دی به لهستان اعزام می‌شود و سه دیدار تدارکاتی با تیم‌های لهستان و کره جنوبی خواهیم داشت.

مرتجی در ادامه در خصوص زمان معرفی ترکیب نهایی تیم ملی گفت: در پایان اردوی اول ۲۰ نفر نهایی مشخص می‌شوند. آن نفرات به لهستان اعزام می شوند و بعد از دیدارهای تدارکاتی ۱۸ نفر نهایی در لهستان مشخص خواهند شد.

وی در مورد شرایط بازیکنان تیم ملی گفت:‌ شرایط بازیکنان بد نیست. آنها در لیگ هم بازی می‌کنند و شرایط بدنی خوبی دارند. حتما باید در اردو یک دوره بدنسازی دیگر داشته باشیم. همچنین بحث تاکتیکی، دفاع و حمله را در نظر بگیریم. زمان خوبی هم در اختیار داریم و این اتفاق خواهد افتاد. چون تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر است باید شرایط جسمانی بازیکنان در نظر گرفته شود که قطعا وسلین فکر این موضوع را هم کرده است.

وی در مورد احتمال صعود ایران به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان گفت: شیلی که در سطح هندبال خودمان است. در اردوی قبلی هم فیلم مسابقات آنها را ارزیابی کردیم. مونته نگرو پدیده هندبال اروپا است و تیمی کاملا جوان و خوبی است. اگر بازکنان تلاش کنند و خدا هم کمک کند که بتوانیم مونته نگرو را شکست دهیم شانس صعود به دور بعدی خواهیم داشت. بازی با اسپانیا روی کاغذ هم بسیار سخت است. اسپانیا تیم قدرتمندی در هندبال جهان است و بازی سختی با آنها خواهیم داشت. مونته نگرو و شیلی دو کشوری هستند که فکر کنم بتوانیم با آنها بجنگیم.

دیدگاه‌ها