کد خبر : 1857668 | 15 آذر 1401 ساعت 12:43 | 30.3K بازدید | 10 دیدگاه

تیته: بی‌احترامی؟ رقصیدم که به بازیکنان نزدیک باشم

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید خوشحالی پس از گلش به هیچ وجه بی‌احترامی به کره جنوبی نبوده است.

تیته: بی‌احترامی؟ رقصیدم که به بازیکنان نزدیک باشم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 راه پیدا کردند و حالا باید به مصاف کرواسی بروند تا بتوانند مجوز صعود به نیمه نهایی را به دست آورند. 
ریچارلیسون یکی از بازیکنانی بود که شب گذشته موفق شد بار دیگر با پیراهن تیم ملی برزیل گلزنی کند و تیته نیز در شادی پس از گل خاص او شریک شد تا توجه بسیاری را به خود جلب کند. هرچند عده‌ای معتقد بودند که این حرکت در واقع بی‌احترامی به حریف بوده است. 

1776169

تیته در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« من همیشه سعی دارم که به بازیکنانم نزدیک باشم. آنها بسیار جوان هستند، رقصیدن و شوخی و این حرکات را دوست دارند. آنها به من گفته بودند که باید این حرکات را یاد بگیرم و با این که سخت بود اما تمرین کرده بودیم.»
سرمربی برزیل با اشاره به شادی پس از گل شب گذشته گفت:« ریچارلیسون گل زد و شادی کرد و من به او گفتم اگر دوباره برقصد، من هم کنارش خواهم رقصید. افراد بسیاری را دیدم که گفته بودند این کار بی‌احترامی بود. من می‌دانم که دوربین‎‌ها همه جا هستند اما منظوری از این کار نداشتم و دوست ندارم از آن سو تعبیر شود.»

دیدگاه‌ها