کد خبر : 1857700 | 15 آذر 1401 ساعت 15:35 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

مربی برزیل قرار بود جور دیگری برقصد!

برزیلی ها قرار گذاشته بودند که در صورت گلزنی ریچارلیسون، گل او را همراه با تیته، سرمربی خود، جشن بگیرند و این کار را هم با رقص کبوتر انجام دادند ولی قرار قبلی اجرای رقصی دیگر بود.

مربی برزیل قرار بود جور دیگری برقصد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 راه پیدا کردند و حالا باید به مصاف کرواسی بروند تا بتوانند مجوز صعود به نیمه نهایی را به دست آورند. 
ریچارلیسون یکی از بازیکنانی بود که شب گذشته موفق شد بار دیگر با پیراهن تیم ملی برزیل گلزنی کند و تیته نیز در شادی پس از گل خاص او شریک شد تا توجه بسیاری را به خود جلب کند. هرچند عده‌ای معتقد بودند که این حرکت در واقع بی‌احترامی به حریف بوده است. 

1776238

تیته در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:« من همیشه سعی دارم که به بازیکنانم نزدیک باشم. آنها بسیار جوان هستند، رقصیدن و شوخی و این حرکات را دوست دارند. آنها به من گفته بودند که باید این حرکات را یاد بگیرم و با این که سخت بود اما تمرین کرده بودیم.»

1774255

فرناندا باچی، همسر فرزند تیته، که یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است، در حساب شخصی خود فاش ساخت که روز قبل از بازی بازیکنان برزیل و تیته قرار گذاشته بودند که در صورت گلزنی ریچارلیسون، گل او را با رقصیدن دسته جمعی جشن بگیرند. نوع رقص نیز ملژو انتخاب شده بود اما چون اجرای آن برای تیته سخت بود، در نهایت منصرف شدند و رقص پومبو(کبوتر) جایگزین شد!

دیدگاه‌ها