کد خبر : 1857704 | 15 آذر 1401 ساعت 15:55 | 6.7K بازدید | 12 دیدگاه

آلن شیرر: حالا همه دنیا از انگلیس می‌ترسند!

اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که سه شیرها حالا برای تمام تیم‌های دنیا حریفی ترسناک محسوب می شوند.

آلن شیرر: حالا همه دنیا از انگلیس می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس توانست با برتری پرگل برابر سنگال راهی یک چهارم نهایی جام جهانی شود. سه شیرها در 4 سال گذشته بسیار پیشرفت کرده اند و حالا تیمی کاملا مدعی برای قهرمانی جام محسوب می شوند. انگلیس در دوره قبلی جام جهانی چهارم شد و سال قبل در یورو 2020 نیز نایب قهرمان شد. انگلیس در دور گروهی رقابت های امسال با هفت امتیاز و پس از برتری برابر ایران و ولز به عنوان صدرنشین راهی یک هشتم نهایی شد و در این مرحله نیز سه گل به سنگال زد. انگلیس شنبه باید به مصاف فرانسه برود.

1775396

آلن شیرر معتقد است که انگلیس دلیلی برای ترسیدن از مدافع عنوان قهرمانی ندارد:«انگلیس هنوز باید کارهای زیادی برای قهرمانی انجام دهد و تازه در یک چهارم نهایی هستیم ولی همین حالا هم انگلیس نباید ترسی از فرانسه و هیچ تیم دیگری داشته باشد و در عوض معتقدم همه تیم های دنیا حالا از رویارویی برابر ما می ترسند.»

شیرر ادامه داد:«پس از نمایش عالی تیم ساوتگیت برابر سنگال، رقبا دلایل خوبی برای ترسیدن دارند. از روند پیشرفت تیم و گل هایی که به ثمر می رسانیم، بسیار خوشحالم. به خصوص که کاملا مشخص است بازیکنان از بازی خود در زمین با این همه فشار و استرس لذت می برند و هر بازیکنی نقش خودش را به بهترین شکل ایفا می کند. با وجود تیم های خوبی که به یک چهارم نهایی رسیده اند، روز به روز بیشتر از قبل به قهرمانی انگلیس باور دارم. واضح است که تیم های بسیار قدرتمندی به هشت تیم رسیده اند ولی همه آنها نقاط ضعفی دارند و هیچ تیمی کامل نیست.»

دیدگاه‌ها