کد خبر : 1857719 | 15 آذر 1401 ساعت 16:22 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

پای داور دیدار جنجالی مقدماتی جام جهانی در میان است

راز درگیری اتوئو و یوتیوبر الجزایری فاش شد

شخصی که پس از دیدار برزیل و کره جنوبی با ساموئل اتوئو درگیر شد، راز این ماجرای جنجالی را فاش کرد.

راز درگیری اتوئو و یوتیوبر الجزایری فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار برزیل و کره جنوبی بود که ویدیویی از درگیری ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون و بازیکن سابق تیم های بارسلونا و اینتر در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرد. اتوئو که پس از مواجهه با شخصی به شدت عصبانی شده بود، آن فرد را به باد کتک گرفت.

بالاخره و پس از گذشت چند ساعت از این ماجرا، راز این ماجرای جنجالی فاش شد. شخصی که با اتوئو درگیر شده، سعید مانونی نام دارد و یک یوتیوبر اهل کشور الجزایر است. او در کانال شخصی خود، کلیپی را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد در یک ایستگاه پلیس ضبط شده است.

1776274

مانونی در این ویدیو می گوید که درباره دیدار جنجالی میان الجزایر و کامرون، در مرحله مقدماتی جام جهانی از اتوئو سوال پرسیده و نظر او را درباره اتهامات وارده به باکاری گاساما، قاضی آن بازی جویا شده که با عصبانیت اتوئو و شخصی که همراه رئیس فدراسیون فوتبال کامرون بوده، مواجه می شود.

1776276

مامونی در این ویدیو، آثار ضرب و شتم و کبودی بدنش و همچنین دوربین عکاسی او که شکسته شده است را نشان می دهد. این یوتیوبر الجزایری اعلام کرد که پرونده مذکور توسط پلیس قطر در دست بررسی بوده و در انتظار تحولات جدید در مورد این پرونده است.

وب سایت برزیلی LA Opinon نخستین بار و در حساب توییتری خود، ویدئویی از ساموئل اتوئو را در مقابل ورزشگاه 974 و پس از حضور در بازی برزیل مقابل کره جنوبی منتشر کرد که رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، زمانی که از صحبت های جوان الجزایری عصبانی می شود، او را به باد کتک می گیرد.

1776277

در ابتدای این ویدیو که از صحنه درگیری فیلمبرداری شده بود، اتوئو در حال قدم زدن در محوطه بیرونی ورزشگاه 974 دیده می شود که تعدادی از هواداران برای گرفتن عکس یادگاری به سمت بازیکن اسبق اینتر و بارسلونا می آیند که با استقبال او نیز مواجه می شود.

1776275

لحظاتی بعد، یوتیوبر الجزایری به مهاجم سابق بارسلونا نزدیک شده و با اتوئو شروع به صحبت می کند تا اینکه چند ثانیه بعد، ویدئو قطع شده و در ادامه تصاویر مشخص می شود که اتوئو، یک مرد جوان را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. با وجود تلاش حاضران برای آرام کردن او، اما رئیس فدراسیون کامرون اصرار داشت که جوان الجزایری را کتک بزند و حتی مشت محکمی را نیز به او زد و با لگد نیز ضرباتی را به یوتیوبر الجزایری وارد کرد.

تعدادی از خبرنگاران سعی کردند از علت درگیری اتوئو با مرد جوان جویا شوند اما رئیس فدراسیون فوتبال کامرون حاضر به اظهار نظر نشد و بلافاصله به همراه نیروهای امنیتی ورزشگاه که در محل حضور داشتند، آنجا را ترک کرد.

لازم به ذکر است که در دیدار حساس و جدال مرگ و زندگی پلی آف صعود به جام جهانی، الجزایر در بازی رفت با یک گل پیروز شد و کامرون همین نتیجه را در بازی برگشت تکرار کرد تا در مجموع 2 بازی رفت و برگشت و پس از تساوی یک – یک، کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در وقت های اضافه، الجزایر که میزبان بازی برگشت بود، در دقیقه 118 توسط احمد توبا به گل رسید تا بازی یک – یک و در مجموع 2 بر یک به سود الجزایر شود. اما در دقیقه 120+4 بود که کارل توکو اکامبی تیر خلاص را بر پیکر میزبان وارد کرد و کامرون توانست در بازی رفت 2 بر یک برنده شده و حساب کار در مجموع 2 – 2 شود اما شیرهای رام نشدنی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، راهی جام جهانی شدند.

داوری باکاری گاساما، قاضی گامبیایی آن مسابقه مورد انتقاد بسیار شدید الجزایری ها واقع شد و حتی اخباری نیز در این زمینه منتشر شد که به دلیل خرابی VAR، تیم داوری نتوانسته است گل دوم کامرون (که مشکوک به خطا بود) را مورد بررسی قرار دهد.

دیدگاه‌ها