کد خبر : 1857754 | 15 آذر 1401 ساعت 18:23 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

جیمز مدیسون:

امیدی ندارم در ترکیب ثابت انگلیس قرار گیرم

جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، از احتمال بازی کردن برای این تیم در ادامه جام جهانی ناامید است.

امیدی ندارم در ترکیب ثابت انگلیس قرار گیرم

به گزارش "ورزش سه"، جیمز مدیسون، هافبک انگلیسی و خلاق لسترسیتی که به دشواری شرایط حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی را پیدا کرد، هنوز حتی یک دقیقه هم در قطر در ترکیب تیمش بازی نکرده و همیشه نیمکت نشین بوده است. اما جیمز مدیسون علیرغم این شرایط نیز از حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس رضایت داشته و معتقد است تجربه شرکت در جام جهانی برای او ارزشمند خواهد بود.

1765179

جیمز مدیسون گفت: "درگیر مسابقات بودن و بخشی از تیم لقب گرفتن، همیشه به معنای دقایق زیاد حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس زمین نیست و این درسی است که من احتمالا در چند هفته اخیر و هنگام حضور در اردوی تیم ملی در قطر برای جام جهانی آموخته ام. البته هر بازیکنی علاقه دارد دقایق زیادی به میدان رفته و بیشتر بازی کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

من در این مورد که شانس حضور در زمین را پیدا کرده و بتوانم نشان دهم قادر به انجام چه کارهایی هستم، ناامید شده ام، اما این نیز بخشی از فوتبال محسوب می شود. این اولین تورنمنت بزرگ من در سطح بزرگسالان است و حضور در جام جهانی در قطر برایم فوق العاده بوده است. این یک مسیر و راه یادگیری بیشتر است و حتی بدون اینکه بدانید چه چیزی برای موفقیت لازم بوده و شرایط چگونه پیش می رود، شما روزانه تجربیات زیادی به دست می آورید."

دیدگاه‌ها