کد خبر : 1857815 | 16 آذر 1401 ساعت 01:56 | 44.5K بازدید | 7 دیدگاه

پپه:

رونالدو می‌داند تیم مهم است و نه یک بازیکن

پپه، ستاره کهنه‌کار پرتغال، درباره حواشی مربوط به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب پرتغال مقابل سوئیس می‌گوید کریستیانو خیلی خوب می‌داند که تیم ملی از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

رونالدو می‌داند تیم مهم است و نه یک بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از شب‌های درخشان فوتبال پرتغال که تیم ملی این کشور موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی سوئیس را 6-1 شکست داده و مقتدرانه راهی مرحله بعد بشود نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در این بازی از حواشی مهم دیدار دو تیم بود.

پپه، کاپیتان 39ساله پرتغال، که در این بازی یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند وقتی با سوالات خبرنگاران درباره نیمکت‌نشینی رونالدو مواجه شد گفت کریستیانو خیلی خوب می‌داند که مهم در یک تورنمنت تیم است و نه یک بازیکن.

1776642

پپه در مصاحبه خود به خبرنگاران گفت:" خوشحالم که در این بازی گل زدم. در آن لحظه من در جای درست بودم و توانستم ضربه سر خوبی بزنم. ولی گل من مثل همه گلها نتیجه کار تیمی بود".

وقتی خبرنگاران درباره نیمکت‌نشینی رونالدو پرسیدند، کاپیتان پرتغال گفت: کریستیانو خیلی خوب می‌داند که مهم فقط "ما" است یعنی تیم و نه یک بازیکن. اتفاقی که امروز افتاد تصمیم و انتخاب مربی بود و باید به آن احترام گذاشت".

دیدگاه‌ها