کد خبر : 1857826 | 16 آذر 1401 ساعت 08:17 | 31.2K بازدید | 7 دیدگاه

امرابط فوتبال را جنگنده و مردانه بازی می کند

الدعایه: لالیگا با لیگ برتر انگلیس قابل مقایسه نیست

الدعایه معتقد است که دروازه‌بان مراکش نه تنها در بازی با اسپانیا بلکه در همه بازی‌ها مرد اول تیمش بوده است.

الدعایه: لالیگا با لیگ برتر انگلیس قابل مقایسه نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد الدعایه، دروازه بان سابق تیم ملی عربستان معتقد است که یاسین بونو، دروازه بان تیم ملی مراکش مرد برتر تمام بازی های شیرهای اطلس در جام جهانی 2022 قطر بوده و بابت آن از این بازیکن تمجید کرد.

او ادامه داد: بونو یک دروازه‌بان مطمئن برای مراکش در جام جهانی 2022 است. او مهره ای مطمئن است که تاثیر بسیار بالایی در تیم دارد.

این دروازه‌بان بازنشسته فوتبال تاکید کرد: مراکش با اجرای موفق تاکتیک بستن نواحی پشتی، تنها یک گل در چهار بازی دریافت کرده که عدد بسیار قابل توجهی به حساب می آید.

1776683

الدعایه با تمجید از چند بازیکن مراکش یادآور شد: هماهنگی بالایی بین سایس و آکورد از ابتدای جام جهانی تا به امروز شاهد هستیم. امرابط هم با فوتبال جنگنده و پرشور خود توجه مرا به خود جلب کرده چون مثل برادرش نورالدین، مردانه بازی می کند و آن را دوست دارم. 
 
او در پایان گفت: نتایج اسپانیا از جام جهانی 2014 تا 2022 - سه برد، تساوی در یک بازی، پنج باخت، 20 گل زده و دریافت 16 گل، موید این است که سطح کیفی این تیم در حال نزول است. این یک واقعیت است که نسل ژاوی و اینیستا در تیم ملی اسپانیا غیر قابل تعویض است و لیگ اسپانیا غیرقابل قیاس با لیگ برتر انگلیس.

دیدگاه‌ها