کد خبر : 1857849 | 16 آذر 1401 ساعت 10:59 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

هورنر: فرستاپن باید چند کیلو وزن کم کند

همیلتون: تماشای تسلط فرستاپن سخت بود

رئیس تیم ردبول اتریش خواهان کاهش وزن چند کیلویی قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک شد.

همیلتون: تماشای تسلط فرستاپن سخت بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از Motorsport؛ کریستین هورنر گفت که ماکس فرستاپن باید در تعطیلات زمستانی چند کیلو از وزنش را کم کند.

رئیس ردبول اتریش که تیمش با درخشش ماکس فرستاپن هلندی توانست برای دو فصل متوالی قهرمان فرمول یک شود، گفت: راننده‌های فرمول یک همانند سوارکاران چابکی هستند که نیاز دارند، همیشه در یک وزن مشخص بمانند. در گرندپری‌های برزیل و آمریکا شاهد افزایش وزن ماکس فرستاپن بودیم. بنابراین من فکر می‌کنم او تا زمان برگشت به فصل جدید باید در وقفه زمستانی وزنش را چند کیلوگرم کم کند. 

ماکس فرستاپن در فصل اخیر فرمول یک با اختلاف 146 امتیازی نسبت به نفر دوم یعنی شارل لکلرک راننده فراری ایتالیا به جام قهرمانی دست یافت. 

همچنین لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی مرسدس و قهرمان هفت دوره فرمول یک درباره قهرمانی ماکس فرستاپن در فصل اخیر اظهار داشت: تماشای تسلط فرستاپن در فصل گذشته به ویژه برای دیدن شماره اول بزرگ روی ماشینش سخت بود. این واقعیت که ماکس به طور تقریبی در مسابقات مسابقات فصل پیروز شد، نشانه خوبی نیست، هر چند که با عدد شوخی می‌کنم اما خودم می‌خواهم دوباره برای کسب مقام‌های اولی بازگردم. 

1673234

دیدگاه‌ها