کد خبر : 1857989 | 17 آذر 1401 ساعت 00:52 | 38.1K بازدید | 22 دیدگاه

مکزیکی‌ها مسی را ممنوع‌الورود می‌کنند؟

یک سیاست‌مدار مکزیکی از پارلمان این کشور خواست تا لیونل مسی را برای همیشه به این کشور ممنوع‌الورود کند.

مکزیکی‌ها مسی را ممنوع‌الورود می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، مکزیک در مرحله گروهی جام جهانی با آرژانتین همگروه بود و با درخشش مسی بود که آلبی سلسته موفق شد با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد و همین شکست یکی از دلایل اصلی حذف مکزیکی‌ها از دور رقابت‌ها بود.
اما آنچه خشم هواداران فوتبال در این کشور را به همراه داشت، ویدیویی بود که از شادی بازیکنان آرژانتین در رختکن این تیم منتشر شد و در آن مسی به یک پیراهن مکزیک که روی زمین افتاده بود، لگد می‌زند.

1777085

مسی در پایان این دیدار که در آن یک گل زد و یک پاس گل داد، پیراهنش را با آندرس گواردادو، کاپیتان مکزیک، عوض کرد و به نظر می رسد این همان پیراهنی است که در ویدیو به آن لگد می زند.
پیش از این یک بوکسور مکزیکی این ستاره آرژانتینی را تهدید کرده بود که با او برخورد خواهد کرد و اکنون ماریا کلمنتین گارسیا، سیاست‌مدار مکزیکی، از پارلمان این کشور خواست تا مسی را ممنوع‌الورود کنند.
در متن درخواست او آمده است:"مقامات محترم پارلمان لطفا از وزارت خارجه بخواهید تا برای همیشه مانع ورود لیونل آندرس مسی کوچیتینی، شهروند آرژانتین و دارای تابعیت اسپانیایی، شوند؛ به دلیل عدم احترام او به مکزیک در رقابت‌های جام جهانی در تاریخ 26 نووامبر 2022."
 

دیدگاه‌ها