کد خبر : 1858032 | 17 آذر 1401 ساعت 13:33 | 17.8K بازدید | 12 دیدگاه

شما هنوز همه چیز را از تیم ما ندیده‌اید

حکیم زیاش و تهدید یاران کریستیانو رونالدو

حکیم زیاش به هواداران فوتبال مراکش وعده داد که حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، پایان شگفتی‌سازی این تیم نخواهد بود.

حکیم زیاش و تهدید یاران کریستیانو رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش با پیروزی برابر تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، به یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز جام جهانی تبدیل شد.

مراکش که با هدایت ولید رکراکی، در ضربات پنالتی، با نتیجه سه بر صفر اسپانیا را شکست داد، روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها به مصاف پرتغال رفت.

حکیم زیاش، ستاره تیم ملی مراکش، که در دوره هدایت این تیم توسط وحید هلیلهوژیچ از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده بود اما حالا یکی از مهره‌های تاثیرگذار مراکش در جام جهانی محسوب می‌شود، در گفت‌وگویی کوتاه با "بی بی سی اسپورت" درباره صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صحبت کرد.

زیاش گفت: تعداد کمی از مردم انتظار چنین چیزی را داشتند. ما برای این کار، سخت تلاش کرده‌ایم؛ شما باید به کاری که انجام می‌دهید ایمان داشته باشید.

ستاره چلسی با اشاره به پیروزی مراکش برابر اسپانیا اضافه کرد: ما اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست دادیم اما ما کمی قبل از پایان بازی یک فرصت خوب داشتیم و می‌توانستیم به گونه‌ای متفاوت هم عمل کنیم.

زیاش در پایان صحبت‌های خود گفت: ما همیشه با ویژگی‌های خودمان بازی می‌کنیم. کار مراکش هنوز تمام نشده و شما هنوز همه چیز را از تیم ما ندیده‌اید‌.

دیدگاه‌ها