کد خبر : 1858076 | 17 آذر 1401 ساعت 17:46 | 42.2K بازدید | 14 دیدگاه

طعنه ناصر الخلیفی به سران ۳ باشگاه سوپرلیگی

سوپرلیگ با حضور سه تیم؟! چه ایده فوق‌العاده‌ای

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس درباره برنامه های سوپرلیگ طعنه زد.

سوپرلیگ با حضور سه تیم؟! چه ایده فوق‌العاده‌ای

به گزارش ورزش سه، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تاکید کرد که صرف نظر از اینکه آیا تلاش‌های جدیدی برای راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا در آینده وجود دارد یا خیر، هواداران هرگز اجازه نخواهند داد که این مسابقات برگزار شود.

در آوریل 2021، فوتبال اروپا دچار تزلزل شد، زمانی که 12 باشگاه در ابتدا با یک سرمایه گذاری ناموفق قانون جدید را امضا کردند که طبق آن، حضور بزرگ‌ترین تیم‌ها و موسسان را تضمین می‌کرد دقیقا برخلاف لیگ قهرمانان که به درستی باشگاه‌ها را ملزم می‌کند از طریق لیگ‌های داخلی واجد شرایط حضور در رقابت‌ها شوند. سر و صدای طرفداران فوتبال و عصبانیت آن‌ها زیاد بود و به سرعت باعث شد که 9 نفر از 12 بنیانگذار این ایده کنار بکشند و از این ایده فاصله بگیرند.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید قرار بود به عنوان رئیس، این رقابت‌ها را هدایت کند و مقامات ارشد یوونتوس، منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال به عنوان نایب‌رئیس حضور داشته باشند. اما منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال، چلسی، منچسترسیتی، تاتنهام، آث میلان، اینتر و اتلتیکو مادرید در عرض چند روز کنار رفتند. رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس حاضر به کنار گذاشتن این ایده نشدند و دادگاهی در مادرید حتی از این سه نفر در برابر تحریم یوفا محافظت کرده است، پرونده‌ای که به زودی در دادگاه دادگستری اروپا قرار می‌گیرد.

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ دو غول برجسته‌ای بودند که از ابتدا در بین 12 بنیانگذار سوپرلیگ نبودند. این ایده در نهایت نشان دهنده عدم درک مقامات عالی در مورد آنچه طرفداران فوتبال واقعاً می خواهند بود و الخلیفی مطمئن است که هرگز در این مسئله شکست نخواهد خورد.

او به اسکای نیوز گفت: «هواداران هرگز اجازه نمی دهند این اتفاق بیفتد. من واقعاً نگران تصمیم دادگاه نیستم. حتی من فکر می کنم دادگاه به نفع ما علیه سوپرلیگ رأی خواهد داد. اما در غیر این‌ صورت هم، چیزی تغییر نمی‌کند. هیچ‌کس به رئال، بارسلونا و یوونتوس نخواهد پیوست. هیچ‌کس به ورزشگاه نخواهد رفت. هیچ‌کس چیزی را سازماندهی نخواهد کرد. چه کسی قرار است بازی کند؟ فقط همین سه تیم؟ چه سوپر لیگ فوق العاده‌ای.»

دیدگاه‌ها