کد خبر : 1858077 | 17 آذر 1401 ساعت 17:43 | 71.5K بازدید | 18 دیدگاه

کنایه مسی به آگوئرو: از ناکجاآباد ظاهر می‌شوی!

شب گذشته در ارتباط زنده سرخیو آگوئرو با لیونل مسی در اردوی آرژانتین، گفت‌وگویی جذاب بین آنها در گرفت.

کنایه مسی به آگوئرو: از ناکجاآباد ظاهر می‌شوی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین خود را برای بازی حساس مقابل هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی آماده می کند و به نظر  جو شاد و دوستانه ای نیز در اردوی این تیم وجود داردو حداقل این از ارتباط زنده شب گذشته سرخیو آگوئرو با لیونل مسی در کانال توییچش مشخص بود. 

1777307

آگوئرو که اکنون در قطر حضور دارد، مدت هاست در توییچ ارتباط زنده با هوادارانش دارد و در واقع یک استریمر محسوب می شود. او شب گذشته ارتباط زنده ای با لیونل مسی در اردوی آرژانتین داشت و در میانه های صحبت گلایه ای نیز مطرح کرد.

آگوئرو به مسی گفت:«در گروه واتساپی تیم ملی نوشته بودم که بنری از تیم ملی دارم و خواستم آن را با خود به قطر بیاورید ولی هیچکس توجهی نکرد.»

مسی آگوئرو را بی‌‎پاسخ نگذاشت و گفت:«مقصر خودت هستی. مدت ها غیب می شوی و زمانی که ما همه در حال گفت و گو در گروه هستیم، تو چیزی نمی نویسی. به یکباره از ناکجاآباد ظاهر می شوی و پشت سر هم پیغام می فرستی.» 

1777306

آگوئرو جواب داد:«اتفاقا من از کسانی هستم که زیاد حرف می زنم.»

پاپو گومز هم که کنار مسی حضور داشت، گفت:«سرخیو، لئو راست می گوید. ناگهان ظاهر می شوی و شروع به پرسیدن خیلی چیزها می کنی.»

لازم به ذکر است که گروه واتساپی تیم ملی آرژانتین کوپا آمه‌ریکا نام دارد و سال گذشته قبل از شروع کوپا آمه‌ریکا برزیل توسط لئاندرو پارِدِس ساخته شد. در نهایت آرژانتین فاتح آن رقابت ها شد.

دیدگاه‌ها