کد خبر : 1858129 | 18 آذر 1401 ساعت 00:25 | 20.6K بازدید | 8 دیدگاه

گلزنی حسین‌زاده در کنار قلی‌زاده

ستاره ایرانی شارلروا در جریان شکست تیمش مقابل بشیکتاش موفق به گلزنی شد.

گلزنی حسین‌زاده در کنار قلی‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شارلروا بلژیک که امیرحسین حسین‌زاده و علی قلی‌زاده در آن عضویت دارند، از تعطیلات رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک بهره برده و اردوی آماده‌سازی خود را در آنتالیا ترکیه برپا کرده است.

تیم فوتبال شارلروا از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه شب در مسابقه‌ای تدارکاتی به میزبانی بشیکتاش، تیم هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه، در حالی که امیرحسین حسین‌زاده و علی قلی‌زاده را به طور همزمان در ترکیب ابتدایی نمی‌دید، در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

1777438

شارلروا بلژیک در شرایطی نخستین بازی دوستانه خود در تعطیلات ژوپیر لیگ را با باخت مقابل بشیکتاش پشت سر گذاشت که امیرحسین حسین‌زاده پنج دقیقه پس از ورود به زمین موفق شد تک‌گل تیمش را به ثمر رساند.

حسین‌زاده که در این فصل ۹ بازی در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، پس از نیمکت‌نشینی کامل در آخرین مسابقه قبل از تعطیلات، در دیدار با بشیکتاش مثل علی قلی‌زاده از شروع نیمه دوم وارد زمین شد.

ویدئو: 266685

قلی‌زاده که یکی از ملی‌پوشان فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ بود، پس از حضور تعویضی مقابل انگلیس و قرار گرفتن در ترکیب برابر ولز و آمریکا، در بازگشت به اردوی شارلروا یک نیمه در دیدار تدارکاتی با بشیکتاش ترکیه به میدان رفت.

دیدگاه‌ها