کد خبر : 1858141 | 18 آذر 1401 ساعت 08:03 | 29.2K بازدید | 7 دیدگاه

گزارشی از آخرین تمرین سلسائو پیش از بازی با کرواسی

برزیل این‌گونه برای پیچ مرگ آماده شد (عکس)

امیدواری زیادی در اردوی برزیلی‌ها وجود دارد که آنها این بار موفق به عبور از پیچ مرگ جام جهانی خواهند شد.

برزیل این‌گونه برای پیچ مرگ آماده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طی این چند دوره اخیر، معمولا برزیلی ها در یک چهارم نهایی به مشکل خورده اند. جز جام جهانی 2014 که تا نیمه نهایی پیش رفتند، آنها طی چهار دوره اخیر سه بار در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورده اند. شاگردان تیته امشب برای عبور از پیچ مرگ جام جهانی باید از سد کرواسی بگذرند. آنها روز گذشته آخرین تمرین خود را پیش از بازی با کرواسی در جوی مثبت و پر انرژی برگزار کردند.

طی چند روز اخیر اخباری وجود داشت مبنی بر اینکه برخی از بازیکنان برزیل دچار بیماری شده اند. بیشتر آنها دو روز قبل در جلسه تمرینی که در اختیار رسانه ها بود سرفه می کردند اما طبق آنچه در تمرین روز قبل از بازی با کرواسی دیدیم حال همه آنها خوب است. الکس ساندرو نیز در بیست دقیقه ای که اصحاب رسانه در تمرین حضور داشتند با هم تیمی های خود تمرین کرد.

آخرین تمرین برزیل پیش از بازی با کرواسی، شبیه همه تمرینات دیگر این تیم بود؛ تعداد زیادی از خبرنگاران، نمایندگان شبکه‌های تلویزیونی و سایر تیم های رسانه ای، از هر طرف این تمرین را محاصره کرده بودند. بازیکنان هم در مرکز زمین مشغول انجام تمرینات ابتدایی بودند تا برای بخش اصلی که قرار بود بعد از ترک محل توسط اصحاب رسانه، آغاز گردد، آماده شوند.

هواداران و رسانه های برزیلی نسبت به تیم تیته خیلی امیدوار هستند و اعتقاد دارند که او به ترکیب تیمی که در بازی قبل 4-1 برد، دست نخواهد زد. اگرچه ساندرو می تواند بازی کند اما به نظر می رسد که دنیلو در دفاع چپ و میلیتائو در دفاع راست، نفرات منتخب تیته مقابل کرواسی باشند. البته این تصمیمات قعطی نیستند و باید تا لحظه اعلام ترکیب یازده نفره سلسائو برای بازی امشب صبر کنیم. 

تیته هم در شروع آخرین تمرین برزیل پیش از بازی با کرواسی چهره خندانی داشت و در مرکز زمین با دستیاران خود مشغول صحبت بود؛ بخش زیادی از این گفت و گو صرف بگو و بخند شد تا این تصور به وجود بیاید که آنها در مرکز زمین در حال جک گفتن به یکدیگر هستند! این مربی و دستیارانش بعد از پایان مرحله اولیه تمرین و در شروع بخشی که بازیکنان در دو گل به رقابت درون تیمی می پرداختند به آنها ملحق شدند؛ درست زمانی که از خبرنگاران خواسته شد تا محل تمرین را ترک کنند.

1777463
1777464
1777465
1777466
1777467

دیدگاه‌ها