کد خبر : 1858151 | 18 آذر 1401 ساعت 09:35 | 40.3K بازدید | 33 دیدگاه

ادعای خبرنگار مارکا:

رونالدو می‌داند که آینده‎‌اش در عربستان است

خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا، مدعی شده است که انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان قطعی است.

رونالدو می‌داند که آینده‎‌اش در عربستان است

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری درباره انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان در روزهای اخیر منتشر شده است. 
پیش از این روزنامه اسپانیایی مارکا اولین بار این خبر را منتشر کرد و مدعی شد که تنها امضای این بازیکن مانده تا این انتقال به صورت رسمی نهایی شود. 
اما بعضی از منابع انگلیسی، خبرنگاران نزدیک به این ستاره پرتغالی و خودش اعلام کردند که این اخبار صحت ندارد و او هنوز روی مقصد بعدی‌اش به قطعیت نرسیده است. 
خوزه فلیک دیاز در گفتگو با گل در این باره اظهار داشت:« رونالدو آخرین روزهایش را در جام جهانی سپری می‌کند. پرتغال هنوز در این رقابت‌ها حضور دارد اما او به خوبی از آینده‌اش آگاه است و می‌داند که آینده برای او در فوتبال عربستان سعودی است.»

1776597

این خبرنگار مارکا با تاکید بر توافق دو طرف برای امضای قرارداد گفت:« او کاملا با این باشگاه توافق کرده است. حالا باید به عربستان برود، شرایط را ببیند و قرارداد را امضا کند. آنها تیمی در حال رشد هستند و حاضرند برای تبدیل شدن به تیم اول عربستان هزینه کنند.»
او درباره شرایط این قرارداد اضافه کرد:« این قرارداد دو سال و نیم است. رونالدو قرار است پول بسیاری برای تبلیغات دریافت کند. اگر چیزی به زودی تغییر نکند، زمانی که این دوران پیچیده و حضور او در جام جهانی به پایان برسد، رونالدو به ریاض خواهد رفت و قراردادش را امضا خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها