کد خبر : 1858217 | 18 آذر 1401 ساعت 18:01 | 26.2K بازدید | 5 دیدگاه

بوکایو ساکا:

عکس گرفتن با بکام برایم لحظه بزرگی بود

بوکایو ساکا، ستاره 21 ساله تیم ملی انگلیس، عکس گرفتن با دیوید بکام را لحظه ای خاص در زندگی خود توصیف کرد.

عکس گرفتن با بکام برایم لحظه بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، بوکایو ساکا در گذشته و در کنار رومئو بکهام در رده های سنی پایین تر در باشگاه آرسنال تمرین می کرد، در آن مقطع هرگز این شانس را نداشت که با دیوید بکام، اسطوره انگلیسی منچستریونایتد، ملاقات کند. اما چند روز قبل او از کمپ تمرینی تیم گرت ساوت گیت در قطر بازدید کرده و ساکا با او عکس یادگاری گرفت تا اینگونه احساس خود را در این مورد بیان کند.

1777611

بوکایو ساکا گفت: "عکس گرفتن با دیوید بکام لحظه ای خاص برای من بود. او همیشه یک نماد و اسطوره بوده است و ما همیشه بازی های دیوید بکام را دنبال می کردیم. همچنین من در گذشته در کنار پسران بکام نیز تمرین می کردم، زیرا آنها در آرسنال در حال طی دوره آزمایشی بودند. یکی از آنها یک سال پایین تر از من بود، اما من هرگز نتوانستم دیوید بکام را ملاقات کنم و حالا تردیدی وجود ندارد که دیدن او و عکس گرفتن برایم لذت بخش بود.

احتمال بردن جایزه کفش طلا؟ قطعا از رخ دادن این اتفاق خوشحال می شوم، اما چنین هدفی در حال حاضر اصلاً در ذهن من نیست. در حال حاضر من فقط روی کمک به تیم برای صعود به دور بعدی و در نهایت تا فینال متمرکز هستم و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. اگر فاتح جایزه کفش طلا شوم خوب خواهد بود، اما بدیهی است که هیچ چیز مهم تر از قهرمانی در جام جهانی نیست."

دیدگاه‌ها