کد خبر : 1858246 | 18 آذر 1401 ساعت 22:03 | 12.9K بازدید | 13 دیدگاه

این یک معجزه بود:

دالیچ: ما غیر عادی هستیم!

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پیروزی تیمش مقابل برزیل را چیزی شبیه به یک معجزه توصیف کرد.

دالیچ: ما غیر عادی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد تحسین برانگیز و حماسی تیم ملی کرواسی در این جام جهانی نیز ادامه دارد و آنها امشب دست به کار بزرگی زده و برزیل مدعی و پرستاره را حذف کردند. بازگشت در دقیقه 117 باعث شد بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و کرواسی مثل همیشه در این ضیافت به برتری دست یافت. زلاتکو دالیچ، سرمربی باتجربه تیم ملی کرواسی، از این فرصت استفاده کرده و پاسخ منتقدان سبک بازی تیمش را با طعنه و کنایه داد

زلاتکو دالیچ گفت: این نتیجه و پیروزی برای ما مانند یک معجزه است. باید همه بازیکنان تیم ملی کرواسی را مورد ستایش قرار دهم و آنها موفق به ارائه یک نمایش بسیار خوب برابر برزیل شدند. ما بزرگ ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی را حذف کردیم و باید به همه بگویم که اینجا کرواسی واقعی است. وقتی لازم باشد و دیدار مهمی داشته باشیم، ما اینگونه بازی می کنیم. ما را هرگز دست کم نگیرید و من به عملکرد این تیم افتخار می کنم.

1777782

من همچنین می خواهم به همه دوستان خود که در مورد تیم ملی کرواسی با رویکردی انتقادی می نویسند، سلام کنم. این پیروزی به شما نیز تعلق دارد. از همه کروات ها در سرزمین خودمان و کل جهان تشکر می کنم. از همه کسانی که از ما حمایت می کنند می خواهم از این پیروزی لذت ببرند. کهنه سربازان کرواسی، این پیروزی برای شما بود. من بسیار خوشحالم که ما با سه و نیم میلیون جمعیت برای دومین بار راهی نیمه نهایی جام جهانی می شویم. گفتن همین کافی است که ما عادی نیستیم.

این پیروزی متعلق به کل مردن کرواسی و همچنین برای بازیکنان است. همه بازیکنان با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش کردند. همچنین از بازیکنی که روی نیمکت حضور یافته و برای موفقیت زندگی می کنند و رنج می کشند، تشکر می کنم."

دیدگاه‌ها