کد خبر : 1858248 | 18 آذر 1401 ساعت 22:10 | 18.1K بازدید | 16 دیدگاه

برای سومین بار: وداع نیمار با اشک و افسوس

برزیلی‌ها که بعد از شکست سنگین مقابل آلمان در جام 2014 مدعی بودند در صورت حضور نیمار این اتفاق برای آنها رقم نمی‌خورد، با شکست ادعای خود طی دو دوره بعدی با حضور این ستاره مواجه شدند.

برای سومین بار: وداع نیمار با اشک و افسوس

به گزارش "ورزش سه"، برزیلی‌ها در 2014 و در خانه به عنوان مدعی اول جام پا به رقابت‌ها گذاشتند اما شکستی دور از انتظار با هفت گل برابر آلمان، باعث شد تا دست آنها از این افتخار کوتاه بماند.

برزیلی‌ها بعد از حذف از آن جام و شکست مقابل آلمان مدعی بودند در صورتی که نیمار پیش از این بازی با مصدومیت مواجه نمی‌شد آنها قادر به دستیابی به قهرمانی بودند. اما ادعای آنها طی دو دوره بعدی در 2018 روسیه و اکنون در 2022 قطر با شکست همراه بوده است.

نیمار که بعد از مصدومیت در ابتدای مسابقات، نتوانست در مرحله گروهی تیم را همراهی کند، برابر کره جنوبی بار دیگر به ترکیب بازگشت و البته توانست نمایش موفقی برابر حریف آسیایی به جا بگذارد و با یک ضربه پنالتی نیز نام خود را در میان گلزنان جام قرار دهد. در بازی بعدی اما مقابل کرواسی همه در انتظار عبور از حریف اصلی بودند. نیمار هرچند در طول بازی نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند اما همچنان اعتماد تیته را همراه خود داشت و این موضوع باعث شد تا در ثانیه‌های پایانی از وقت اضافه اول، با حرکتی دیدنی دروازه کرواسی را باز کرده و تیمش را در یک قدمی صعود قرار دهد.

اما با به تساوی کشیده شدن بازی و رفتن آن به ضربات پنالتی، این کرواسی بود که نشان داد به بهترین شکل سود بردن از این موقعیت را بلد است و توانست نیمار و هم‌تیمی‌هایش را با حذف بزرگ و تلخی مواجه کند و آنها را از جام کنار بزند. اکنون نیمار در سومین جام جهانی دوران فوتبالی خود نیز دستش از جام کوتاه ماند و ادعای برزیلی‌ها مبنی بر اینکه او قادر خواهد بود یک تنه افتخار قهرمانی را برای این کشور به ارمغان بیاورد، بی نتیجه ماند.

1777788

دیدگاه‌ها