کد خبر : 1858261 | 18 آذر 1401 ساعت 23:01 | 34.5K بازدید | 8 دیدگاه

فریادهایی که ستاره برزیل طاقت شنیدنش را نداشت!

شاید هیچ کس به اندازه کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن در شکست امشب برزیل مقابل کرواسی مقصر نبود.

فریادهایی که ستاره برزیل طاقت شنیدنش را نداشت!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال کرواسی در یک مارتن نفس‌گیر موفق شد تیم ملی برزیل، قهرمان پنج دوره جام جهانی را از پیش رو بردارد.

پیروزی درخشانی که شاگردان دالیچ را به نیمه‌نهایی جام جهانی قطر رساند، از یک بازگشت باورنکردنی کلید خورد؛ لحظه‌ای که شوت پتکوویچ در صد و هجدهمین دقیقه مسابقه پس از برخورد به پای مارکینیوش، ستاره خط دفاعی تیم ملی برزیل، دور از دستان آلسیون بکر، وارد دروازه شد تا کار به پنالتی بکشد.

در حالی که گلر عجیب و غریبی مثل لیواکوویچ هر زننده پنالتی‌ای را به اضطراب می‌انداخت، مارکینیوش، ستاره باتجربه برزیل و کاپیتان تیم پاری‌سن‌ژرمن، پشت ضربه پنالتی چهارم تیمش قرار گرفت تا با باز کردن دروازه این گلر کروات، انداک امیدهای برزیل را برای خراب شدن پنالتی اخر کرواسی و مساوی شدن شرایط زنده نگه دارد اما همه چیز برعکس شد.

ضربه مارکینیوش به تیر دروازه خورد تا بعد از تقصیری که در باز شدن دروازه آلیسون در وقت اضافی داشت، ناخواسته دومین ضربه خودش را هم به سلسائو وارد کند تا در نهایت، بازیکنان کروات با فریادی کرکننده به سمت لیواکوویچ شتافته و در جشن صعود به جمع چهارتیم با او سهیم شوند.

اتفاقی که پشت گوش مارکینیوش باتجربه رقم می‌خورد تا غم تلخ شکست در این مسابقه برای او از هر برزیلی دیگری هضم‌نشدنی‌تر باشد.

دیدگاه‌ها