کد خبر : 1858263 | 18 آذر 1401 ساعت 23:04 | 36.3K بازدید | 21 دیدگاه

کناره‌گیری تیته از برزیل: شکست تلخی بود

تیته، سرمربی برزیل، بعد از شکست مقابل کرواسی و حذف از جام جهانی در یک مصاحبه مطبوعاتی با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

کناره‌گیری تیته از برزیل: شکست تلخی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیته برای دومین جام پیاپی با تیم ملی برزیل ناکام ماند و امشب در مقابل کرواسی در ضربات پنالتی شکست خورد تا کار سلسائو در جام جهانی 2022 در مرحله یک‌چهارم نهایی به پایان برسد.

به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی رسانه‌های برزیلی معتقد بودند تیته از سلسائو خداحافظی خواهد کرد. این انتظار درست بود و تیته وقتی در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد گفت با این شکست تلخ از سلسائو جدا می‌شود.

1777845

تیته در این کنفرانس خبری گفت:

خداحافظی با تیم ملی برزیل
شکست تلخ و دردناکی بود ولی من با خودم در صلح هستم. این پایان یک چرخه است. آخرین بازی من در نیمکت تیم ملی برزیل هم انجام شد.

چرا پنالتی‌زن‌ها بد انتخاب شدند؟ پس نیمار کجا بود؟
نیمار قرار بود پنالتی تعیین کننده پنجم را بزند. بازیکنی که بهترین کیفیت فنی و ذهنی را دارد باید سخت‌ترین پنالتی را در اوج فشار بزند.

1777846

برزیل بی‌نظم و بدون سازمان بود
بی‌نظمی را قبول ندارم. ما در بخش اول بازی در فاز تهاجمی بودیم. ولی بعد شرایط تغییر کرد و پرس آنها سنگین شد. ولی موفق شدیم به پرس آنها جواب متقابل بدهیم و نیمه زمین را ببندیم. اما روی یک تک‌موقعیت توپ وارد دروازه ما شد.

چرا تیته بعد از بازی بلافاصله به رختکن رفت و در زمین نماند؟
رسم من این نیست که بعد از بازی در زمین بمانم. من آدم درونگرایی هستم. این اصلا به شکست یا پیروزی تیم ربطی ندارد. تا حالا دیده اید بعد از یک بازی که برده‌ایم در زمین بمانم و جشن بگیرم؟ نه ندیده‌اید.

دیدگاه‌ها