کد خبر : 1858310 | 19 آذر 1401 ساعت 08:29 | 34.1K بازدید | 6 دیدگاه

کسی دوست نداشت در این لحظه جای او باشد

تیته و استرس کشنده پنالتی‌ها (عکس)

برزیل برای دومین دوره متوالی با هدایت تیته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خورد.

تیته و استرس کشنده پنالتی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیته قبل از جام جهانی اعلام کرده بود که تحت هر شرایطی و در صورت رقم خوردن هر گونه نتیجه‌ای در قطر، به همکاری با فدراسیون فوتبال برزیل خاتمه خواهد داد. با این وجود اما این مربی باتجربه ته دل خود، خدا خدا می کرد تا این دوره بالاخره بعد از 20 سال، شانس در خانه‌اش را زده و سورپرایزش کند. نتیجه به دست آمده اما با رویای سرمربی فاصله زیادی داشت.

تیته شب گذشته بعد از قبول شکست مقابل کرواسی در ضربات پنالتی، رسما از پایان همکاری خود با فدراسیون فوتبال برزیل خبر داد. او ساعتی پیش از اعلام این خبر، لحظات پرالتهاب و استرس‌زایی را تجربه کرده بود که شاید دوست نداشته باشد حتی برای دشمانش هم تکرار شود.

برزیل با ستاره های مطرح و پرتعداد خود، کار سختی مقابل کرواسی نداشت اما تاکتیک حریف و درخشش دروازه‌بانش باعث شد تا کار با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شود. تیته که انتظار می رفت تیمش در جریان بازی، کار را تمام کند، حدود یک ربع، بالاترین میزان فشار و استرس را متحمل شد.

در این یک ربع، ضربات پنالتی با برتری کرواسی به پایان رسید تا سرمربی کهنه کار سلسائو بعد از پشت سر گذاشتن دقایقی پر التهاب و هیجان انگیز، به جای نفس کشیدن به راحتی، از روی تاسف و حسرت آهی بکشد و بعد از دلداری دادن به شاگردانش، راه خود را به سمت رختکن کج کند.

تصاویری که از تیته در حین زدن ضربات پنالتی ثبت شده، نشان می دهد که این مربی کهنه کار چه حجم از استرس را در آن لحظات پرتنش تحمل می کند. او که نحوه استفاده از ستاره‌های برزیل و تاکتیک به کار رفته در تیمش با نقدهای بسیاری همراه است، با چشمان خود ناظر شکست شاگردانش مقابل کرواسی در ضربات پنالتی دیداری بود که می‌شد آن را به راحتی و با تعداد گل های بالا پیروز شد.

1778052
1778053

دیدگاه‌ها