کد خبر : 1858313 | 19 آذر 1401 ساعت 08:48 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

فردا، اولین مصاف جوانان ایران و عمان

تیم جوانان ایران که برای انجام دو بازی دوستانه راهی عمان شده است، فردا اولین بازی دوستانه خود را با تیم جوانان میزبان برگزار خواهد کرد.

فردا، اولین مصاف جوانان ایران و عمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوانان ایران در سفر به بلاروس با تیم زیر 23 سال این کشور رویارو شد، اما قرار است در  عمان و در هر دو بازی دوستانه با تیم جوانان این کشور بازی کند. بازی دوم روز سه شنبه برگزار می شود. البته ملی پوشان جوان جمعه به تهران بر می گردند و در روزهای بعد از بازی دوم تمرینات منظم خود را در عمان پیگیری خواهند کرد.

تیم جوانان ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شوند. این مسابقات اسفند ماه در تاشکند و با حضور 16 برگزار می شود و چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند، سهمیه های آسیا در جام جهانی جوانان خواهند بود. این بازی ها هم در سال 22-23 با حضور 24 تیم از قاره های مختلف جهان برگزار می شود.

هدایت تیم جوانان ایران بر عهده صمد مرفاوی سرمربی اسبق استقلال است. تیم جوانان ایران در حالی راهی عمان شده است که جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد به امین حزباوی اجازه همراهی تیم جوانان را نداده است.

دیدگاه‌ها