کد خبر : 1858582 | 20 آذر 1401 ساعت 13:20 | 32.2K بازدید | 12 دیدگاه

مارتینز: امیدوارم فن خال دیگر به پست ما نخورد

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، از دلایل درگیری‌اش با بازیکنان هلند پرده برداشت.

مارتینز: امیدوارم فن خال دیگر به پست ما نخورد

به گزارش "ورزش سه"، حواشی بسیاری پیرامون رفتارهای امیلیانو مارتینز پس از پیروزی تیم ملی آرژانتین برابر تیم ملی هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به وجود آمد.
او ستاره تیمش در این بازی بود و با درخشش در ضربات پنالتی یکی از مهره‌های کلیدی تیم لیونل اسکالونی برای صعود به مرحله نیمه نهایی به حساب می‌آمد.
با این حال اظهارات او درباره داوری متئو لاهوز، لوئیس فن خال و حتی دروازه‌بان هلند در این بازی جنجال زیادی را به همراه داشت.
این بازیکن پس از پایان این بازی به بین اسپورت گفت:« دیدار بسیار سختی بود. من فکر می‌کنم که ما توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. داور بازی به وضوح تمام ضربات را به سود آنها اعلام کرد. همین باعث شد که هلند به گل برسد. من نتوانستم توپ را ببینم و دروازه باز شد.»
مارتینز با انتقاد شدید از عملکرد لاهوز اظهار داشت:« او بدون هیچ دلیل خاصی 10 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. او دو یا سه ضربه آزاد بیرون از محوطه جریمه به سود آنها گرفت. فقط به دنبال این بود که هلند گل بزند و چیزی جز این نیست. امیدوارم که ما دیگر با او روبرو نشویم. او واقعا مزخرف است.»
این دروازه‌بان آرژانتینی با اشاره به اظهارات فن خال اضافه کرد:« من شنیدم که او گفت آنها باید در ضربات پنالتی از ما پیش می‌افتادند. فکر می‌کنم که او باید دهانش را ببندد.»
فن خال پیش از این گفته بود که هلند می‌تواند در ضربات پنالتی بر حریف برتر باشد. نوپرت نیز مدعی شده بود که آماده است تا پنالتی لیونل مسی را مهار کند.
مارتینز در این باره گفت:« آنها سعی کردند مسی را تحریک کنند. دروازه‌بان آنها گفته بود می‌تواند پنالتی‌اش را بگیرد. من به مسی گفتم که سعی دارند تحریکش کنند. او هم به من گفت که فردا همه چیز را جبران خواهد کرد و همین کار را هم کرد. او همیشه به موقع به تیم کمک می‌کند.»
او حتی بیانیه فن خال را در گوشی‌اش ذخیره کرده بود:« او مزخرفات بسیاری را پیش از بازی مطرح کرده بود. من یاد گرفتم که در فوتبال باید در زمین حرف زد. اظهارات آنها پیش از بازی انرژی زیادی به من داد. این باعث شد قوی‎‌تر باشم و این را به آنها هم گفتم. من از بیانیه آنها اسکرین شات گرفتم. آن را به مارتین توکالی و روانشناسم هم نشان دادم و گفتم این برای من مثل دینامیت است. می‌خواستم کاری کنم دهان‌شان را ببندند.»
تصاویر منتشر شده پس از پایان ضربات پنالتی همچنین نشان داد که مارتینز شروع به توهین به بازیکنان هلند کرد. او به سرعت به سمت بازیکنان هلند رفت و فریاد زد:« دو بار حالتان را جا آوردم!» او به پنالتی‌های ویرژیل فن دایک و استیون برگویس اشاره داشت.

دیدگاه‌ها