کد خبر : 1858662 | 20 آذر 1401 ساعت 20:33 | 22.2K بازدید | 18 دیدگاه

سوخت پیشروی آرژانتین: عشق و روحیه مارادونایی

یک رسانه آرژانتینی می‌گوید آنچه آرژانتین را در جام جهانی شگفتی‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی پیش برده علاوه بر حضور لیونل مسی، روحیه مارادونایی است که در این تیم دیده می‌شود.

سوخت پیشروی آرژانتین: عشق و روحیه مارادونایی

به گزارش "ورزش سه"، سایت آرژانتینی اینفوبائه در گزارشی به مناسبت صعود آلبی‌سلسته به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی قطر می‌گوید علاوه بر لیونل مسی که باارزش‌ترین دارایی فوتبال آرژانتین در حال حاضر است نمی‌توان به یک ویژگی مهم این تیم در قطر اشاره نکرد؛ روحیه‌ای مارادونایی که بر آلبی‌سلسته سایه افکنده است.

در این یادداشت به شور و شوق بازیکنان آرژانتین، عصبی شدن و پرخاش در طول مسابقه و تلاش تا آخرین لحظه به عنوان نمونه‌هایی از این روحیه مارادونایی اشاره شده. اینفوبائه می‌گوید بهترین مثال از این روحیه تصویری از لیونل مسی است که به سبک خوان ریکلمه دستهایش را کنار گوش‌هایش قرار داده و پیامی تصویری مخابره می‌کند.

1778980
ژست مسی در بازی با هلند آرژانتینی‌ها را به یاد حرکت مشابهی انداخت که در این کشور خوان ریکلمه به خاطر آن معروف است

این رسانه آرژانتینی به دو رقیب خود در این کشور، کلارین و لاناسیون، طعنه زده و می‌گوید این دو روزنامه بعد از شکست آلبی‌سلسته مقابل عربستان سعودی معتقد بودند آرژانتین هیچ شانسی در این تورنمنت نخواهد داشت. اما آنها حسابی برای روحیه مارادونایی باز نکرده بودند.

در این جام که جام شگفتی‌ها بوده است این احتمال وجود دارد که آرژانتینی‌ها نتوانند به فینال برسند. اما این رسانه می‌گوید نمایش آلبی‌سلسته در بازی دشوار مقابل هلند نشان داد مسی و یارانش از همه ابزارهای لازم برای پیروزی در نیمه‌نهایی و حتی پیروزی در بازی فینال برخوردارند. هواداران مسی و آرژانتین حالا بیش از هر زمان دیگری به نقش بستن سومین ستاره روی پیراهن محبوب‌شان امیدوارند.

دیدگاه‌ها