کد خبر : 1858681 | 20 آذر 1401 ساعت 22:28 | 73K بازدید | 17 دیدگاه

او گفته بود برای ستاره فرانسه فرش قرمز پهن نمی‌کند

واکر قبل از شروع بازی از امباپه انتقام گرفت (عکس)

کایل واکر دیشب در تونل ورزشگاه البیت جنگ لفظی‌ای که با کیلیان امباپه آغاز کرده بود را ادامه داد و با بی‌اعتنایی کامل به ستاره فرانسوی خبرساز شد.

واکر قبل از شروع بازی از امباپه انتقام گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه تا پیش از بازی دیشب تیم ملی کشورش مقابل انگلیس برای فرانسوی‌ها در قطر پنج گل به ثمر رسانده بود و طبیعی بود که پیش از شروع دیدار دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی در هر مصاحبه‌ای نام او به عنوان ستاره اصلی خروس‌ها مطرح بشود.

کایل واکر، مدافع انگلیس، که انتظار می‌رفت وظیفه اصلی مهار امباپه بر عهده او باشد در یک مصاحبه که یک روز قبل از دیدار دو تیم انجام شد در پاسخ به سوال خبرنگاران جمله‌ای گفت که به شدت مورد توجه قرار گرفت. واکر گفت قرار نیست برای امباپه فرش قرمز پهن کند. او همچنین مدعی شد سادیو مانه را نسبت به کیلیان امباپه مهاجم خطرناک‌تری می‌داند.

مدافع انگلیسی این جنگ لفظی را حتی تا لحظاتی پیش از شروع دیدار انگلیس و فرانسه ادامه داد و تونل ورزشگاه البیت دیشب شاهد اتفاقی عجیب بین این دو بازیکن بود.

درحالیکه بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه صف کشیده بودند تا وارد زمین چمن شوند امباپه دست خود را دراز کرد تا با واکر دست بدهد اما مدافع منچسترسیتی با بی‌اعتنایی کامل به امباپه شرایط معذبی را برای این ستاره فرانسوی رقم زد.

1779027

امباپه بعد از آنکه دستش را برای مدت قابل توجهی در هوا نگه داشته بود بالاخره دستش را عقب کشید و لبخند عجیبی روی صورتش نقش بست.

1779028

برخی از هواداران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند کسی که با امباپه دست داده جردن هندرسون بوده است. آنها حتی به شوخی می‌گویند هندرسون با این کارش باعث شده لیورپول دیگر هیچوقت به جذب ستاره فرانسوی امید نداشته باشد.

اما شبکه بی‌بی‌سی تایید کرد کسی که در این صحنه به امباپه بی‌اعتنایی می‌کند کایل واکر است. این مدافع منچسترسیتی در طول مسابقه وظیفه خود برای مهار امباپه را به خوبی انجام داد و باعث شد او در طول مسابقه نتواند مثل بازی‌ها گذشته فرانسه نقش مهمی در جریان بازی تیمش داشته باشد.

دیدگاه‌ها