کد خبر : 1858742 | 21 آذر 1401 ساعت 11:07 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آرامش به یووه: خبری از جریمه سنگین نیست

این احتمال وجود دارد که باشگاه یوونتوس با تکیه بر سه دلیل مطرح شده از سوی قاضی دادگاه تورین از جریمه سنگین فرار کند.

بازگشت آرامش به یووه: خبری از جریمه سنگین نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در چند هفته اخیر با بحرانی جدی روبرو شده و شرایط بسیار دشواری را تجربه کرده که نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم به همراه داشته است.

اتهام‌های وارد شده به این باشگاه بر اساس مستندات و حسابرسی‌های مالی آنها در چند فصل اخیر و استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره و مدیران یووه باعث شد که آنها با مشکلات بسیاری روبرو شوند.

اما حالا روزنامه ایتالیای توتو اسپورت خبر داده که این احتمال وجود دارد که شرایط برای آنها به شکل قابل توجهی تغییر کند و خطر حذف از سری A و همچنین لیگ قهرمانان اروپا که پیش از این تهدیدشان می‌کرد برطرف شود.

لودوویکو مورلو، قاضی تورین، در تحقیقات مقدماتی سه دلیل را برای جلوگیری از جریمه سنگین این باشگاه مطرح کرده تا درخواست‌های متعدد مطرح شده از سوی دادستانی را رد کند.

او در دلیل اول به جعل سود سرمایه اشاره کرده و مدعی شده است که این امر در الگوی فوتبالی بسیاری رایج است و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل مدیران یوونتوس عملا قصد برهم زدن نظم اقتصادی و ارتکاب جرم نداشته‌اند.

1746977

مورلو در دلیل دومش به این موضوع اشاره کرده است که مدیران یوونتوس سابقه خوبی در زمینه حسابرسی دارند و به همین دلیل می‌شود پیش‌بینی کرد که آنها به خوبی از عواقب تحقیقات احتمالی در این زمینه آگاه بودند.

این قاضی دادگاه تورین در نهایت به عامل کلیدی شیوع ویروس کرونا در سال 2020 اشاره کرده است. او معتقد است که اگر شیوع این ویروس باعث تهدید جدی امنیت مالی تمامی باشگاه‌های فوتبال در ایتالیا نشده بود، یوونتوس هم چنین اقداماتی را انجام نمی‌داد. منظور از این اقدامات در واقع پرداخت مخفیانه دستمزدهاست که اگر کرونا در کار نبود، دلیلی برای انجامش وجود نداشت.

دیدگاه‌ها