کد خبر : 1858774 | 21 آذر 1401 ساعت 14:12 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو لوریس: این رکورد با قهرمانی تکمیل می‌شود

تقدیر دشان از ستاره‌های بازی برابر انگلیس

هوگو لوریس پس از تبدیل شدن به رکورددار پوشیدن لباس فرانسه، تنها دو مسابقه با دو قهرمانی متوالی در جام جهانی فاصله دارد.

تقدیر دشان از ستاره‌های بازی برابر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس معتقد است که فرانسه زمانی که در نیمه نهایی جام جهانی به مصاف مراکش برود، به "تمام قدرت و انرژی هوادارانش" نیاز دارد.

خروس‌ها پس از برزیل که در سال 1998 در دو دوره متوالی به جمع 4 تیم پایانی رسید، پس از شکست انگلیس در یک چهارم نهایی، تبدیل به دومین تیمی شدند که به جمع چهار تیم پایانی رسیده‌اند.

این روز ویژه‌ای برای لوریس بود، کسی که پس از پشت سر گذاشتن لیلیان تورام (142) با صد و چهل و سومین بازی بین المللی خود، رکورددار پوشیدن لباس فرانسه شد. به همین مناسبت، دیدیه دشان پیراهن یادبودی به کاپیتان اهدا کرد اما این اتفاق در سایه توجه به اتفاق شگفت‌انگیز مسابقات درباره مراکش گم شد، تیمی که تبدیل به اولین کشور آفریقایی شد که پس از شکست حیرت‌انگیز پرتغال به نیمه‌نهایی راه یافته است.

1779208

لوریس در ویدئویی که در حساب توییتر رسمی فرانسه منتشر شد، گفت: «من به خودم افتخار می‌کنم و همچنان مفتخرم که حتی پس از 143 بازی می‌توانم پیراهن Les Bleus را بپوشم. من واقعاً می‌خواهم از تیم، کادرفنی و کل مدیریت تشکر کنم که این بازی را بسیار خاص کردند. شکست دادن انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، این خاطره را برای من و همچنین برای خانواده‌ام بسیار شیرین کرد. اکنون، ما به خوبی برای این نیمه نهایی مقابل مراکش آماده خواهیم شد. ما به تمام قدرت و انرژی خود نیاز داریم تا بدانیم که چیزی واقعاً ویژه وجود دارد که می توانیم به دست آوریم. من فکر می کنم همه ما از این آگاه هستیم، اما ما همچنان باید آرام و متمرکز باشیم و با قلب‌هایمان تلاش کنیم.»

به آنتوان گریزمان نیز پیراهنی دیگر به عنوان هدیه اعطا شد، کسی که با سانتر دقیق خود سازنده گل پیروزی‌بخش ژیرو مقابل انگلیس بود و توانست با 28 پاس گل رکورددار این امر برای Les Bleus شود.

مهاجم اتلتیکو مادرید که معتقد است به زودی کیلیان امباپه از او پیشی خواهد گرفت، از هم‌تیمی‌هایش خواست که برای اولین بار پس از برزیل در سال 1962، از عنوان قهرمانی جهان خود دفاع کنند.

1779207

امباپه برای رسیدن به 28 پاس گل گریزمن تنها به 10 پاس گل دیگر نیاز دارد، بنابراین من از این لحظه لذت خواهم برد. او خندید و‌ گفت:«هنوز دو بازی باقی مانده است، ما می توانیم آن را انجام دهیم. بیایید تمرکز کنیم و لذت ببریم.»

دیدگاه‌ها