کد خبر : 1858828 | 21 آذر 1401 ساعت 19:19 | 29.4K بازدید | 9 دیدگاه

تئوری کلینزمن درباره پنالتی از دست رفته هری کین

یورگن کلینزمن تئوری جالبی درباره علت از دست رفتن پنالتی هری کین مقابل فرانسه دارد و می‌گوید فکر کردن بیش از حد کاپیتان انگلیس باعث هدر رفتن این پنالتی شد.

تئوری کلینزمن درباره پنالتی از دست رفته هری کین

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار انگلیس و فرانسه در یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، هری کین که در جریان بازی یک پنالتی را به گل تبدیل کرده بود در اواخر بازی بعد از به زمین افتادن میسون مونت در محوطه جریمه فرانسه و اعلام یک پنالتی دیگر، برای دومین بار پشت ضربه پنالتی ایستاد.

اما کاپیتان انگلیس این بار پنالتی‌اش را با اختلاف زیاد از بالای دروازه فرانسه به اوت فرستاد تا انگلیس که 2-1 از حریف عقب بود نتواند بازی را به تساوی بکشاند تا شاید در ادامه شانسی برای پیروزی داشته باشد.

1779313

یورگن کلینزمن درباره علت از دست رفتن پنالتی هری کین تئوری جالبی دارد و می‌گوید تاخیرهای زیاد در جریان بازی باعث شد هری کین وقتی پشت توپ قرار گرفت به ضربه‌اش بیش از حد فکر کند و همین علت از دست رفتن بود. بعد از اعلام اولیه پنالتی توسط داور مدت زیادی به بررسی صحنه توسط VAR گذشت و اشاره کلینزمن به همین معطلی است.

1779314

کلینزمن که این روزها پست مشورتی مهمی در فیفا دارد در مصاحبه با روزنامه انگلیسی تلگراف گفت:" بررسی با VAR این روزها خیلی زمان تلف می‌کند. این معطلی باعث می‌شود ذهن فوتبالیست خیلی مشغول شود. من طرفدار پر و پا قرص هری کین هستم. اگر او می‌توانست بعد از سوت داور بلافاصله توپ را بکارد و ضربه بزند به احتمال زیاد آن پنالتی را گل می‌کرد. ولی وقتی زمان می‌گذرد ذهن فوتبالیست دچار فکر کردن بیش از حد می‌شود".

1779315

دیدگاه‌ها