کد خبر : 1858920 | 22 آذر 1401 ساعت 13:07 | 15.6K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد شگفت انگیز دختران بمی در لیگ برتر زنان؛

خاتونی‌ها به دنبال عبور از رکورد استقلال!

خاتون بم، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با دریافت تنها یک گل در هفت مسابقه، آمار شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است.

خاتونی‌ها به دنبال عبور از رکورد استقلال!

به گزارش ''ورزش سه''، تیم فوتبال زنان خاتون بم، پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر زنان از نظر تعداد قهرمانی است. خاتونی‌ها طی سیزده فصل گذشته با کسب هشت عنوان قهرمانی در این لیگ یکه تازی کردند و در چهاردهمین فصل از این لیگ ، پس از گذشت هفت هفته، با کسب شش پیروزی و تنها یک تساوی، بدون شکست و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رتبه‌ی دوم جدول قرار گرفته‌اند. 

اما آمار شگفت انگیز خاتونی‌ها در این فصل از مسابقات، مربوط به خط دفاعی مستحکم این تیم است. آنها در طی این فصل از مسابقات موفق به زدن ۲۰ گل شدند و تنها یک بار دروازه خود را باز شده دیدند، خاتونی‌ها در شش مسابقه‌ای که پیروز میدان بودند، موفق به کلین شیت شده و دروازه خود را بسته نگه داشتند و تنها در دیدار هفته سوم برابر شهرداری سیرجان، با تساوی یک بر یک متوقف شدند و رکورد کلین شیت آن‌ها با دریافت تک گلی که توسط شبنم بهشت به ثمر رسید، شکسته شد. 

1779579

البته خاتونی‌ها در دو دیدار هفته اول و پنجم با حکم کمیته انضباطی، با نتیجه سه بر صفر پیروز اعلام شدند. در هفته نخست این لیگ، تیم تازه لیگ برتری شده‌ی بادرود تهران از تقابل برابر مدافع عنوان قهرمانی انصراف داد و در هفته‌ی پنجم نیز زارع باتری سنندج حاضر به تقابل با این تیم نشد تا با اعلام کمیته انضباطی، هر دو دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود خاتون بم اعلام شود.  
 

در لیگ بیستم مردان، استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی با دریافت تنها پنج گل در نیم فصل نخست، رکورد بهترین خط حمله‌ی تاریخ لیگ را از آن خود کرد و حالا در فاصله‌ی تنها دو هفته مانده به پایان نیم فصل نخست چهاردهمین دوره از لیگ برتر زنان، خاتون تنها با دریافت یک گل از این حیث رکورد دار است به نوعی در تلاش است که رکورد تاریخی استقلال را از حیث عملکرد خوب خط دفاعی بشکند.

دیدگاه‌ها