کد خبر : 1859029 | 22 آذر 1401 ساعت 22:59 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

لاتزیو جایگزین تیم ایرانی در کمپ ترکیه‌ای(عکس)

تیم لاتزیو ایتالیا جایگزین آلومینیوم در کمپ ارسلان زکی دمیرچی آنتالیا شد.

لاتزیو جایگزین تیم ایرانی در کمپ ترکیه‌ای(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از روز دوازدهم آذرماه اردوی آماده‌سازی خود در تعطیلات لیگ برتر را در آنتالیا ترکیه برپا کرده و در زمین‌های کمپ ارسلان زکی دمیرچی تمرینات خود را انجام می‌داد، با پایان این اردو جای خود را به باشگاه مطرح ایتالیایی داد.

1779827
باشگاه لاتزیو ایتالیا پیش از ورود به این کمپ تمرینی در ترکیه، روی تمام شیشه‌ها، لوگوی خود را نصب کرده بود تا حال و هوایی مثل کمپ اختصاصی خود در ایتالیا را به وجود بیاورد

آخرین روز حضور شاگردان سید مهدی رحمتی در اردوی ترکیه در حالی سپری شد که آنها به پیروزی ۳ بر یک مقابل حریف غنایی دست پیدا کردند و پس از این مسابقه، کمپ تمرینی خود را به باشگاه لاتزیو ایتالیا دادند.

تیم فوتبال لاتزیو که روز گذشته وارد آنتالیا شد و صبح امروز سه‌شنبه نخستین جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت، امشب هم در یک مسابقه تدارکاتی در کمپ تمرینی ارسلان زکی دمیرچی به مصاف گالاتاسرای رفت و موفق شد به پیروزی دو بر یک برسد.

1779825

نبود زمین تمرینی مناسب و شرایط آب و هوایی ایران کاری کرد تا تعدادی از تیم‌های داخلی مثل آلومینیوم اراک اردوی خود در تعطیلات لیگ برتر را در ترکیه برپا کنند و در کمپ‌های مجهز و با کیفیت که باشگاه‌هایی مثل لاتزیو نیز آنها را انتخاب کرده‌اند، به تمرین بپردازند و آماده شروع مجدد بازی‌ها شوند.

دیدگاه‌ها