کد خبر : 1859060 | 23 آذر 1401 ساعت 01:51 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

آرژانتین خیلی قوی بود

روزنامه کروات: بچه‌ها بیایید شنبه برنز بگیریم

روزنامه کشور کرواسی از بازیکنان این تیم خواست تا در دیدار رده بندی، رتبه سوم را از آن خود کنند.

روزنامه کروات: بچه‌ها بیایید شنبه برنز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع بر وفق مراد کرواسی پیش نرفت و آنها موفق نشدند به رویای کسب عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کنند. تیم زلاتکو دالیچ در بازی نیمه نهایی، با سه گل برابر آرژانتین تن به شکست داد.

روزنامه وچرنی لیست کرواسی با تیتر "آرژانتین خیلی قوی بود، اما بچه ها سرتان را بالا نگه دارید! بیایید روز شنبه برنز بگیریم"، از تلاش بازیکنان کرواسی در رقابت های جام جهانی و صعود تا بازی نیمه نهایی تقدیر کرد.

این روزنامه در گزارش خود نوشت: متأسفانه کرواسی نتوانست در بازی نیمه نهایی پیروز شود، آرژانتین با دو گل آلوارز و یک گل مسی در لوسیل، با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

وچرنی لیست در ادامه به گزارشی از اتفاقات بازی پرداخته و نوشته است: کرواسی روز شنبه برای کسب مدال برنز مقابل بازنده دوئل مراکش و فرانسه مبارزه خواهد کرد.

1779942

این روزنامه با تمجید از عملکرد آلبی سلسته اضافه کرده است: کرواسی رنگ فینال جام جهانی را به چشم نخواهد دید، آرژانتین بهتر، سازماندهی شده تر، ماهرتر ظاهر شد. آنها، اشتباهات کرواسی را به شکل دردناکی مجازات کردند و امشب نیز به مانند بازی های گذشته، از غفلت خط دفاعی حریف استفاده کردند.

درست است که بگوییم کرواسی با یک ضربه پنالتی مشکوک مغلوب شد، اما حتی تا آن زمان هم هیچ قاطعیت، دوندگی، خونسردی و ریسکی در سبک بازی کرواسی وجود نداشت. نیم ساعت اول مسابقه تماماً با دقت و احتیاط همراه بود. منتظر اشتباه بودند و آرژانتینی ها اولین کسانی بودند که با اشتباه حریف روبرو شدند و این عملا یک ناک اوت و پایان بازی بود. با این نتیجه، آرژانتینی ها شکست سه بر صفر در جام جهانی روسیه را تلافی کردند.

زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی برای بازی نیمه نهایی جام جهانی برابر، آرژانتین با همان ترکیب اصلی دیدار برابر برزیل تیمش را به میدان فرستاد. کرواسی بازیکن محروم یا مصدومی نداشت.

دیدگاه‌ها