کد خبر : 1859063 | 23 آذر 1401 ساعت 01:49 | 36.6K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش رسانه‌های جهان به فینالیست شدن آرژانتین

امشب همه از یک نفر می‌نویسند و بس!

پیروزی مقابل کرواسی به نظر آسانتر از آن چیزی بود که از آرژانتین انتظار می‌رفت اما به لطف مسی اکنون آنها فینالیست شده‌اند.

امشب همه از یک نفر می‌نویسند و بس!

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی با شکست سه گله مقابل آرژانتین نتوانست عملکرد دوره قبلی را با حضور دوباره در فینال تجربه کند و اکنون باید به رقابت رده‌بندی برود.

لیونل مسی همانند دیدارهای قبلی مرد اول تیمش در این جدال بود؛ جایی که با ثبت اولین گل بازی از روی نقطه پنالتی، با یک پاس گل دیدنی نیز کار خود در این بازی را تکمیل کرد تا نگاه تمام رسانه‌های جهان بار دیگر معطوف به شماره 10 شود و به تمجید از وی بپردازند. او با این عملکرد یک قدم دیگر به عنوانی که در سودای آن است نزدیک‌تر شد و شاید علاوه بر قهرمانی جهان بتواند به عنوان برترین بازیکن جام نیز دست یابد.

گاردین با توجه به عملکرد لیونل مسی از او به عنوان نابغه یاد کرد که توانست آرژانتینی‌ها را به فینال برساند. این رسانه با تمجید از عملکرد کاپیتان آرژانتین، مدعی شده که کرواسی (تیمی که در دیدارهای قبلی نمایش درخشانی داشت) در این بازی ناپدید بود.

بی بی سی نیز در گزارشی دیگر مدعی شده که احتمالا نمایش این تیم مقابل کرواسی بهترین عملکرد آنها تا به اینجای جام بوده است. نشریه انگلیسی با اشاره به برتری سه گله یاران لیونل مسی، به نمایش پرقدرت و تهاجمی این تیم در کنار بسته ماندن دروازه‌شان اشاره داشته است. اتفاقی که تنها در دو بازی مرحله گروهی و برابر مکزیک و لهستان تکرار شده بود و این تیم در مراحل قبلی برابر استرالیا و هلند و حتی عربستان در مرحله گروهی گل دریافت کرده بود.

1779948

بی بی سی در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به رویای مسی برای دستیابی به اولین جام قهرمانی جهان خود با جمله "اکنون مسی و یارانش یک بازی دیگر برای قهرمانی فاصله دارند" استفاده کرده است.

تیتری که آاس اسپانیا نیز آن را تکرار کرده و با اشاره نمایش درخشان کاپیتان اسبق بارسلونا و مرد شماره یک آرژانتین در جام جهانی قطر با گزارش " مسی یک قدم دیگر به رویای خود نزدیک شد" به آن پرداخته است.

بیلد آلمان نیز نوشته "رویای او (لیونل مسی) ادامه دارد. مسی اکنون با تیمش در فینال جام جهانی است. آنها برتری سه گله مقابل کرواسی را جشن گرفتند".

اکیپ فرانسه نیز به نمایش درخشان مسی در این جدال اشاره کرده:" آرژانتین به راحتی کرواسی را با نتیجه 3-0 شکست داد، آن هم به لطف قتل عام مسی و آلوارز و آنها به فینال رسیدند."

دیدگاه‌ها