کد خبر : 1859107 | 23 آذر 1401 ساعت 10:35 | 50.3K بازدید | 26 دیدگاه

ادامه تمجیدها از مسی: مگر هنوز بحثی هست؟

گری لینه‌‎کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، بار دیگر علاقه‌اش به لیونل مسی را با تمجید از این بازیکن ابراز کرد.

ادامه تمجیدها از مسی: مگر هنوز بحثی هست؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این نتیجه به معنای صعود شاگردان لیونل اسکالونی به دیدار فینال این رقابت‌ها و فرصتی است که این تیم برای کسب عنوان قهرمانی پس از سال‎های طولانی دوری از این جام دارد. 
لیونل مسی مانند همیشه یکی از مهره‌های کلیدی و ستاره بی چون و چرای تیمش در این مسابقات بوده و نقش مهمی را در صعود آنها به دیدار فینال جام جهانی 2022 ایفا کرده است. 
این آخرین حضور این ستاره آرژانتینی در رقابت‌های جام جهانی است و آنها امیدوار هستند که بتوانند این جام را که تنها جامی است که در ویترین افتخارات او به چشم نمی‌خورد برای این بازیکن به ارمغان بیاورند. 

1779932

مسی شب گذشته هم موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را با نمایشی تماشایی، گلزنی و ارسال پاس گل از آن خود کند و تمجید و تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را نیز به همراه داشته باشد. 
گری لینه‌کر که پیش از این نیز بارها علاقه‌اش به مسی را نشان داده بود پس از پایان این دیدار در توییتی نوشت:« آیا هنوز بحثی وجود دارد؟ به دنبال بهترین بازیکن تاریخ فوتبال.»
جیمی کاراگر نیز با تایید او در پاسخش نوشت:« او بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خودش دیده است.»

دیدگاه‌ها