کد خبر : 1859231 | 23 آذر 1401 ساعت 20:54 | 67.4K بازدید | 3 دیدگاه

خشم دشان: تبعید ناگهانی یک بازیکن به نیمکت!

شرایط نه در رده ملی و نه باشگاهی چندان باب میل بنجامین پاوارد پیش نمی رود.

خشم دشان: تبعید ناگهانی یک بازیکن به نیمکت!

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین پاوارد در اولین بازی تیم ملی فرانسه برابر استرالیا در ترکیب ثابت قرار داشت، اما به یکباره به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و ادامه مسابقات را از دست داد. حالا نشریه کیکر در گزارشی در مورد وضعیت عجیب این بازیکن افشاگری کرده است. دلیل اینکه بنجامین پاوارد در اغلب مسابقات جام جهانی روی نیمکت قرار گرفته و بعد از بازی اول تیم ملی فرانسه در مرحله گروهی برابر استرالیا حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد، سرپیچی از دستور دیدیه دشان بود.

1780314

پاوارد در بازی با استرالیا خلاف میل سرمربی از نیمه زمین خودی به سمت دروازه حریف نفوذ کرده و حرف دیدیه دشان را گوش نکرد. این رفتار باعث عصبانیت سرمربی تیم ملی فرانسه و در نهایت منجر به تبعید بنجامین پاوارد به نیمکت شده است. شرایط در رده باشگاهی نیز چندان متفاوت نیست و پاوارد از ادامه حضور در بایرن مونیخ خسته شده است.

اگرچه کادر فنی بایرن همچنان به بنجامین پاوارد اعتقاد داشته و او را بازیکنی چند پسته و حرفه ای توصیف می کند، اما خود این بازیکن خواهان ماندن نیست. باشگاه همچنان امیدوار است که پاوارد قرارداد خود را تمدید کرده و در این تیم باقی بماند، اما این مدافع فرانسوی نظر دیگری دارد. بنجامین پاوارد احتمال مذاکره با بایرن برای تمدید قرارداد را رد کرده و تصمیم او قطعی شده است. پاوارد می خواهد در فصل تابستان این باشگاه را ترک کند و بایرن مونیخ در حال حاضر به دنبال جذب یک مدافع راست جدید است.

دیدگاه‌ها